Skoči do osrednje vsebine

Generalni sekretar na Ministrstvu za finance (št. DM: 3000) | Ministrstvo za finance

Opis delovnega mesta

Izbrani kandidat bo imenovan na položaj za dobo petih let z možnostjo ponovnega imenovanja. S kandidatom, izbranim na javnem natečaju, ki pred tem ni imel statusa uradnika, se sklene pogodba o zaposlitvi za obdobje petih let. Položaj bo opravljal v nazivu sekretar na sedežu organa v Ljubljani, Župančičeva 3.

Najkasneje v petnajstih mesecih od imenovanja na položaj mora izbrani kandidat pridobiti funkcionalna znanja upravnega vodenja in upravljanja kadrovskih virov.

Zahteve za prijavo

Kandidat, ki se bo prijavil na navedeni javni natečaj, mora izpolnjevati naslednje pogoje:

  • da je državljan Republike Slovenije,
  • da ima visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje) ali visokošolsko univerzitetno izobrazbo (prejšnja) ali specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje) ali specializacijo po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje) ali magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja) ali magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja),
  • najmanj 7 let delovnih izkušenj,
  • znanje uradnega jezika,
  • da ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
  • da zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
  • funkcionalna znanja upravnega vodenja in upravljanja kadrovskih virov; pridobijo se v petnajstih mesecih od dneva imenovanja na položaj

Prijava kandidata mora vsebovati:

1. V celoti izpolnjen Europass življenjepis (dostopen na spletni strani http://europass.cedefop.europa.eu/sl/documents/curriculum-vitae), iz katerega mora biti posebej razvidno izpolnjevanje vodstvenih delovnih izkušenj v skladu s Standardi strokovne usposobljenosti z metili za izbiro in metodami preverjanja usposobljenosti uradnikov na položajih v državni upravi, št. 010-8/2023/5 z dne 17. 4. 2023 ( v nadaljevanju Standardi), ki jih je določil Uradniški svet, objavljenimi na spletni strani Uradniškega sveta - http://www.uradniskisvet.si

2. Dokazilo o pridobljeni izobrazbi,

3. Izjavo, v kateri izjavlja da je državljan Republike Slovenije

4. Izjavo, da ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev.

5. Izjavo, da zoper njega ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

6. Izjavo, da za namen tega postopka dovoljuje Ministrstvu za finance pridobitev podatkov o izpolnjevanju zgoraj navedenih pogojev iz uradnih evidenc. V primeru, da kandidat z vpogledom v uradne evidence ne soglaša, bo moral sam predložiti ustrezna dokazila.

7. Izjavo, da soglaša s tem, da se bo zanj opravilo varnostno preverjanje za dostop do tajnih podatkov stopnje »tajno« v skladu z Zakonom o tajnih podatkih (Uradni list RS, št. 50/2006-uradno prečiščeno besedil, 9/10, 60/11, 8/20 in 18/23-ZDU-10).

8. Kandidat mora k prijavi predložiti tudi vizijo prednostnih nalog in razvoja Generalnega sekretariata v mandatnem obdobju, za katerega vodenje kandidira, z vsemi potrebnimi sestavinami, določenimi s Standardi (več o tem v Standardih na str. 4 in 5).

Vizija mora biti napisana na najmanj dveh in največ petih straneh v A4 formatu. Iz vizije mora biti razvidno, da je plod lastnega razmišljanja kandidata. 

Vizija mora biti sestavljena iz naslednjih delov:

  • poslanstvo organizacijske enote: kratka predstavitev vloge, položaja in poslanstva organizacijske enote;
  • vsebinska opredelitev vizije: iz opisane vizije mora biti razvidno, kako bi kandidat prispeval k razvoju organizacijske enote in področja v mandatnem obdobju, zlasti z opredelitvijo prednostnih ciljev dela, aktivnosti za njihovo doseganje in merljivih kazalnikov realizacije le teh;
  • okvirna opredelitev časa, potrebnega za uresničitev predlagane vizije z utemeljitvijo razlogov za posamezno zastavljeno časovno razdobje, torej z opredelitvijo korakov, potrebnih sprememb v opredeljenem časovnem razdobju, ki bi organizacijo približalo zastavljeni viziji ter finančne, kadrovske in druge posledice predlaganih sprememb oziroma potrebnih virov za uresničitev vizije, od začetka uvajanja novosti pa do vzpostavitve želenega stanja v skladu s predlagano vizijo;
  • morebitne zakonske spremembe, ki bi bile potrebne za uresničitev vizije.

9. Izjavo, da soglaša s psihološkim testiranjem vodstvenega potenciala (več o tem v Standardih na str. 8).

    Delovne naloge

    Okvirna vsebina dela:

    • neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja ministrstva,
    • vodenje služb, ki sodijo v delovno področje generalnega sekretariata,
    • vodenje projektnih skupin za najzahtevnejše in ključne projekte,
    • samostojno oblikovanje ključnih sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
    • zagotavljanje oziroma neposredna pomoč pri zagotavljanju razvoja organizacije,
    • vodenje, organiziranje in koordiniranje dela med ministrstvom in organi v sestavi.

    Prednosti pri izbiri

    Postopek prijave

    Pisno prijavo z izjavami je potrebno poslati v zaprti ovojnici z označbo: "za javni natečaj" in navedbo delovnega mesta na naslov: Uradniški svet, Tržaška 21, Ljubljana, in sicer v roku 15 dni pri čemer se za začetek roka vzame prvi naslednji dan po objavi javnega natečaja na osrednjem spletnem mestu državne uprave www.gov.si/zbirke/delovna-mesta.

    Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov gp.mju@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

    Kontaktna oseba za dodatne informacije

    Besedilo in prijavni obrazec