Finančnik VII/2-II v Službi za splošne in pravne zadeve (DM 192) | Inšpektorat Republike Slovenije za okolje in energijo (Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo)
Rok za prijavo je potekel.
Obvestilo o zaključku natečajnega postopka
Opis delovnega mesta
Finančnik VII/2-II v Službi za splošne in pravne zadeve
Javni uslužbenci, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo imeti sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas v organu državne uprave ali drugem organu, ki je po sporazumu z Vlado RS vstopil v interni trg dela.
Izbrani kandidat bo premeščen na strokovno tehnično delovno mesto za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in tri mesečnim poskusnim delom. Izhodiščni plačni razred je 36, kar po plačni lestvici pomeni osnovno plačo 1.877,01€ bruto.
Delo bo opravljal v prostorih Inšpektorata Republike Slovenije za okolje in energijo, Službi za splošne in pravne zadeve, Dunajska cesta 56, 1000 Ljubljana.
Zahteve za prijavo
Javni uslužbenci, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo imeti sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas v organu državne uprave ali drugem organu, ki je po sporazumu z Vlado RS vstopil v interni trg dela in izpolnjevati naslednje pogoje:
- imeti končano najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja) oziroma najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja oziroma najmanj visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja) /visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja);
- najmanj 3 leta delovnih izkušenj (po pridobitvi strokovnega naziva) in
- znanje uradnega jezika.
Delovne naloge
Naloge delovnega mesta so:
- izvajanje nalog v zvezi s prisilno izterjavo terjatev organa,
- upravljanje z dokumentarnim gradivom,
- hramba dokumentarnega gradiva,
- opravljanje drugih nalog podobne zahtevnosti,
- priprava in obdelava dokumentacije, vezane na javna naročila,
- sodelovanje pri nalogah, povezanih s pripravo predloga proračuna,
- skrb za izvedbo postopka nabave potrošnega materiala za potrebe inšpektorata,
- izvajanje vseh potrebnih postopkov, vezanih na e-račune,
- obdelava podatkov in priprava evidenc vezanih na osnovna sredstva,
- opravljanje zgoraj navedenih nalog po navodilu neposredno nadrejenega za potrebe IRSNVP in IRSS.
Postopek prijave
Kandidati vložijo pisno prijavo na priloženem obrazcu IRSOE Obrazec Finančnik v SSPZ DM 192, s priloženimi dokazili, ki jo pošlje v zaprti kuverti z oznako: »Interni natečaj št. 1003-37/2024«, na naslov: Inšpektorat Republike Slovenije za okolje in energijo, Služba za skupne in pravne zadeve, Dunajska cesta 56, 1000 Ljubljana.
Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: kadrovska.irsoe@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom. Prijava je pravočasna, če je oddana priporočeno na pošto ali poslana po e-pošti najkasneje zadnji dan roka za prijavo.