Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Finančnik VII/2-II (DM: 192) v Službi za splošne in pravne zadeve (DM 192) | Inšpektorat Republike Slovenije za okolje in energijo (Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo)

Rok za prijavo je potekel.

Obvestilo o zaključku natečajnega postopka

Opis delovnega mesta

Finančnik VII/2-II v Službi za splošne in pravne zadeve

Z izbranim kandidatom bomo sklenili pogodbo o zaposlitvi za strokovno tehnično delovno mesto za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in tri mesečnim poskusnim delom. Izhodiščni plačni razred je 36, kar po plačni lestvici pomeni osnovno plačo 1.877,01 € bruto. Delo bo opravljal v prostorih Inšpektorata Republike Slovenije za okolje in energijo, Službi za splošne in pravne zadeve, Dunajska cesta 56, 1000 Ljubljana.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • imeti končano najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja) oziroma najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja oziroma najmanj visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja) /visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja);
  • najmanj 3 leta delovnih izkušenj (po pridobitvi strokovnega naziva),
  • državljanstvo Republike Slovenije;
  • znanje uradnega jezika;
  • kandidat ne sme biti pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in ne sme biti obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
  • zoper kandidata ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Delovne naloge

 Naloge delovnega mesta so:

  • izvajanje nalog v zvezi s prisilno izterjavo terjatev organa,
  • upravljanje z dokumentarnim gradivom,
  • hramba dokumentarnega gradiva,
  • opravljanje drugih nalog podobne zahtevnosti,
  • priprava in obdelava dokumentacije, vezane na javna naročila,
  • sodelovanje pri nalogah, povezanih s pripravo predloga proračuna,
  • skrb za izvedbo postopka nabave potrošnega materiala za potrebe inšpektorata,
  • izvajanje vseh potrebnih postopkov, vezanih na e-račune,
  • obdelava podatkov in priprava evidenc vezanih na osnovna sredstva,
  • opravljanje zgoraj navedenih nalog po navodilu neposredno nadrejenega za potrebe IRSNVP in IRSS.

Postopek prijave

Kandidati vložijo pisno prijavo na priloženem obrazcu IRSOE Obrazec Finančnik v SSPZ DM 192, s priloženimi dokazili, ki jo pošlje v zaprti kuverti z oznako: »Javna objava št. 1003-46/2024«, na naslov: Inšpektorat Republike Slovenije za okolje in energijo, Služba za skupne in pravne zadeve, Dunajska cesta 56, 1000 Ljubljana. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: kadrovska.irsoe@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom. Prijava je pravočasna, če je oddana priporočeno na pošto ali poslana po e-pošti najkasneje zadnji dan roka za prijavo.

Informacije o izvedbi postopka dobite vsak delovni dan med 9. in 10. uro na telefonski številki: (01) 420 44 77 pri Barbki Zupan. Informacije o delovnem področju pa dobite na telefonski številki: (01) 777 00 89 pri Poloni Sopčič.

Obvestilo o končanem postopku bo objavljeno na spletni strani Portala GOV.SI.