Skoči do osrednje vsebine

Finančnik VI | Občina Mengeš

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in pet-mesečnim poskusnim delom.

Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Občine Mengeš, Slovenska cesta 30, 1234 Mengeš, oziroma v drugih uradnih prostorih, kjer Občina Mengeš opravlja svoje naloge.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • imeti višješolsko strokovno izobrazbo (prejšnja) oz. višjo strokovno izobrazbo
  • imeti najmanj 6 mesecev delovnih izkušenj.

Zahtevane delovne izkušnje se lahko skrajšajo v primerih, določenih v 54. členu Uredbe o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03 z nadaljnjimi spremembami in dopolnitvami). 

Delovne naloge

Naloge delovnega mesta so:

  • preverjanje skladnosti dokumentov (računov, pogodb, naročilnic, potnih nalogov) z zakonskimi določili, ki urejajo to področje
  • izvajanje nalog v zvezi s pripravo proračuna in spremljanje porabe proračunskih sredstev ter priprava poročil za občinsko vodstvo
  • obdelovanje podatkov za izdelavo mesečnih likvidnostnih načrtov
  • zbiranje, urejanje ter pripravljanje podatkov za izdelavo analize o finančnem poslovanju proračunskega uporabnika,
  • obračunavanje davkov in prispevkov (pogodbe o delu, avtorske pogodbe, obvezna praksa, delo študentov, obračun davka na dodano vrednost),
  • spremljanje in izvajanje sprememb zakonodajnih idr. predpisov s področja financ in računovodstva,
  • sodelovanje pri izvajanju nalog v zvezi s pripravo in izdelavo zaključnega računa,
  • sodelovanje pri pripravi gradiv za seje občinskega sveta, vezanih na področje finančnega in računovodskega poslovanja,
  • izvajanje raznovrstnih finančno-računovodskih in knjigovodskih nalog (knjiženje poslovnih dogodkov v programsko aplikacijo na podlagi pravilno likvidiranih dokumentov, pravilna izdelava odredb in FEP-ov, priprava podatkov za izdelavo mesečnih in letnih likvidnostnih načrtov, knjiženje bančnih izpiskov in JFP),
  • opravljanje drugih nalog, povezanih z blagajniškim poslovanjem in obračunom potnih nalogov,
  • izstavljanje računov in vodenje analitične evidence neplačnikov ter priprava predloga za izterjavo in izterjava,
  • vodenje evidence za DDV,
  • izdelava poročil o dohodnini, pokojninski osnovi, statističnih poročil,
  • izvajanje (v primeru daljše odsotnosti sodelavke) nalog s področja obračunavanja sejnin, pogodb o delu, avtorskih honorarjev in ostalih izplačil fizičnim osebam,
  • sodelovanje pri izdelavi premoženjske bilance občine,
  • izdelava raznovrstnih računovodskih poročil (SFR, e-dolg, državne pomoči),
  • vodenje evidence osnovnih sredstev in drobnega inventarja ter obračun amortizacije,
  • kontroliranje in usklajevanje računovodskih podatkov,
  • samostojno opravljanje drugih strokovnih nalog enake zahtevnostne stopnje
  • opravljanje drugih nalog po odredbi predstojnika in direktorja občinske uprave.

Postopek prijave

    Prijava na razpisano prosto delovno mesto mora vsebovati:

    1. obrazec za prijavo, ki je priloga te javne objave in iz katerega mora biti razvidno:

    - izpolnjevanje pogoja glede zahtevane izobrazbe (razvidna mora biti stopnja in smer izobrazbe, datum (dan, mesec, leto) zaključka izobraževanja ter ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena);

    - izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj (opis naj vsebuje navedbo delodajalca, skupen čas trajanja dela, kandidat naj navede datum (dan, mesec, leto) sklenitve in datum (dan, mesec, leto) prekinitve delovnega razmerja pri posameznem delodajalcu, ter kratko opiše delo (z navedbo stopnje zahtevnosti del in nalog, npr. ali gre za V., VI., VII. stopnjo zahtevnosti), ki ga je opravljal pri tem delodajalcu).

    1. podpisano izjavo kandidata, da:
    • je zaposlen za nedoločen in poln delovni čas v organu, vključenim v interni trg dela;
    • izpolnjuje vse predpisane pogoje za zasedbo razpisanega strokovno-tehničnega delovnega mesta in
    • da za namen tega izbirnega postopka dovoljuje Občini Mengeš pridobitev podatkov iz prejšnje točke iz uradnih evidenc. V primeru, da kandidat z vpogledom v uradne evidence ne soglaša, bo moral sam predložiti ustrezna dokazila.

     

    Obrazec za prijavo je obvezna sestavina prijavne vloge posameznega kandidata. Potrebno je natančno izpolniti vsako rubriko. Oblike obrazca ni dovoljeno spreminjati, lahko pa se po potrebi razširi. Prijavnemu obrazcu je lahko priložen tudi kratek življenjepis, kjer kandidat poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil.

    Kandidat vloži prijavo v pisni obliki na priloženem obrazcu »Vloga za zaposlitev«, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »razpis za delovno mesto FINANČNIK  VI«, na naslov: Občina Mengeš, Slovenska cesta 30, 1234 Mengeš, in sicer v roku 10 dni po objavi na enotnem spletnem portalu državne uprave GOV.SI: https://www.gov.si/zbirke/delovna-mesta/ . Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: obcina.menges@menges.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

    Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v 30 dneh po zaključenem postopku izbire.

    Besedilo in prijavni obrazec