Finančni izterjevalec svetovalec specialist v Sektorju za izvršbo (DM 4070) | Finančni urad Brežice (Finančna uprava Republike Slovenije / Ministrstvo za finance)
Rok za prijavo je potekel.
Obvestilo o končanem postopku
Opis delovnega mesta
FINANČNI IZTERJEVALEC SVETOVALEC SPECIALIST (šifra 4070) v Sektorju za izvršbo
Naloge na uradniškem delovnem mestu se opravljajo v nazivu finančni izterjevalec svetovalec specialist III, II, I.
Osnovni plačni razred delovnega mesta je 33. plačni razred, to je 1.668,64 EUR bruto.
Poskusno delo: 3 mesece.
Z izbranimi kandidati bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen in polni delovni čas.
Zahteve za prijavo
Pogoji za zasedbo delovnega mesta:
- najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja), visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) oziroma visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja),
- 1 leto delovnih izkušenj na zahtevani stopnji izobrazbe.
Posebni pogoji in dodatna znanja:
- obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
- strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje,
- strokovni izpit po Zakonu o finančni upravi:
- splošni strokovni izpit za opravljanje nalog finančne uprave ter
- strokovni izpit iz finančne izvršbe,
- preizkus znanja za vodenje prekrškovnega postopka in izdajo plačilnega naloga.
Splošni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati kandidati za zasedbo delovnega mesta:
- znanje uradnega jezika,
- državljanstvo Republike Slovenije,
- da oseba ni bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bila obsojena na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
- da zoper osebo ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Delovne naloge
Opis nalog iz sistemizacije:
- pregled poslovne dokumentacije dolžnika za ugotovitev odprtih terjatev in premoženja dolžnika,
- ugotavljanje finančnih tokov poslovanja dolžnikov zaradi ugotovitve najugodnejšega načina poplačila oziroma dejanskega poplačila dolga,
- najzahtevnejše ugotavljanje premoženja in dohodkov dolžnika,
- pripravljanje sklepov o izvršbi na dolžnikove premičnine, denarne terjatve in vrednostne papirje,
- pripravljanje predlogov za zavarovanje z vknjižbo zastavn pravice na dolžnikovih nepremičninah oziroma deležih družbenika; pripravljanje predlogov za uvedbo stečajnega postopka nad dolžnikom,
- pripravljanje sklepov o razdelitvi kupnine,
- izvajanje najzahtevnejših rubežev in izvajanje najzahtevnejših postopkov prodaje premičnin,
- obravnavanje najzahtevnejših pritožb in drugih vlog dolžnikov,
- pripravljanje zahtevkov za pomoč Policije,
- vodenje prekrškovnega postopka pred izdajo odločbe o prekršku in izdaja plačilnega naloga,
- vodenje in odločanje v zahtevnejših ponovnih postopkih,
- izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje uslužbencev,
- opravljanje drugih nalog in dejanj, določenih z zakonom ali drugimi predpisi ter opravil, ki jih odredi nadrejeni.
Postopek prijave
Kandidat, v roku 8 dni po objavi, vloži prijavo v pisni obliki (lahko na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje na naslov, kjer se bo delo opravljalo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Prijave se pošljejo na naslov: Finančna uprava RS, FU Brežice, Cesta prvih borcev 39 a, 8250 Brežice ali na br.fu@gov.si.
Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletnem portalu GOV.SI - Delovna mesta | GOV.SI.
Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v roku 30 dni po končanem izbirnem postopku.