Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Administrator VI v Inšpektoratu Republike Slovenije za delo – Območni enoti Ljubljana, šifra delovnega mesta 1201 | Inšpektorat Republike Slovenije za delo (Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti)

Rok za prijavo je potekel.

Obvestilo o končanem postopku javne objave

Opis delovnega mesta

Administrator VI v Inšpektoratu Republike Slovenije za delo – Območni enoti Ljubljana, šifra delovnega mesta 1201.

Zahteve za prijavo

Kandidati morajo poleg splošnih pogojev, ki jih določajo predpisi s področja uslužbenske zakonodaje in delovnega prava, izpolnjevati naslednje pogoje:

  • višje strokovno izobraževanje/višja strokovna izobrazba, višješolsko izobraževanje (prejšnje)/višješolska izobrazba (prejšnja),
  • najmanj 6 mesecev delovnih izkušenj,
  • preizkus znanja iz poslovanja z dokumentarnim gradivom,
  • vozniški izpit B kategorije.

Delovne naloge

Delovno področje - naloge:

  • vzpostavitev in zagotavljanje delovanja sistema dokumentarnega in arhivskega gradiva,
  • zbiranje in združevanje dokumentarnega in arhivskega gradiva,
  • nadzorovanje enotnosti upravljanja z dokumentarnim in arhivskim gradivom,
  • organiziranje in koordiniranje nalog pisarniškega poslovanja,
  • izvajanje materialnega in finančnega poslovanja,
  • sodelovanje pri izvajanju kadrovskih opravil,
  • opravljanje drugih nalog podobne zahtevnosti.

Postopek prijave

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki na priloženem obrazcu Prijava in jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo »javna objava – OE LJ,  DM: 1201« na naslov: Inšpektorat Republike Slovenije za delo, Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana ali na elektronski naslov: gp.irsd@gov.si, pri čemer veljavnost elektronske prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Besedilo in prijavni obrazec