Administrator VI v Ljubljani | Inšpektorat Republike Slovenije za delo (Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti)
Rok za prijavo je potekel.
Opis delovnega mesta
Z izbrano kandidatko ali kandidatom (v nadaljevanju: kandidat) bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom, s polnim delovnim časom. Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Inšpektorata RS za delo, v Območni enoti Ljubljana, Štukljeva 44, 1000 Ljubljana.
Kandidati morajo poleg splošnih pogojev, ki jih določajo predpisi s področja uslužbenske zakonodaje in delovnega prava, izpolnjevati naslednje pogoje:
- Višje strokovno izobraževanje/višja strokovna izobrazba
- Višješolsko izobraževanje (prejšnje)/višješolska izobrazba,
- preizkus znanja iz poslovanja z dokumentarnim gradivom,
- vozniški izpit B kategorije.
Delovno področje - naloge:
- vzpostavitev in zagotavljanje delovanja sistema dokumentarnega in arhivskega gradiva
- zbiranje in združevanje dokumentarnega in arhivskega gradiva
- nadzorovanje enotnosti upravljanja z dokumentarnim in arhivskim gradivom
- organiziranje in koordiniranje nalog pisarniškega poslovanja
- izvajanje materialnega in finančnega poslovanja
- sodelovanje pri izvajanju kadrovskih opravil
- opravljanje drugih nalog podobne zahtevnosti
Postopek prijave
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki na priloženem obrazcu Prijava in jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo »javna objava – OE KR, DM: 1201« na naslov: Inšpektorat Republike Slovenije za delo, Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana ali na elektronski naslov: gp.irsd@gov.si, pri čemer veljavnost elektronske prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Besedilo in prijavni obrazec
-
- Obr.prij1201 administrator VI (doc, 3.4 MB)
- Obj.administrator VI 1201 (docx, 19 KB)