Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Administrator VI v Ljubljani | Inšpektorat Republike Slovenije za delo (Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti)

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

 

Z izbrano kandidatko ali kandidatom (v nadaljevanju: kandidat) bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom, s polnim delovnim časom. Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Inšpektorata RS za delo, v Območni enoti Ljubljana, Štukljeva 44, 1000 Ljubljana.

 

Kandidati morajo poleg splošnih pogojev, ki jih določajo predpisi s področja uslužbenske zakonodaje in delovnega prava, izpolnjevati naslednje pogoje:

  • Višje strokovno izobraževanje/višja strokovna izobrazba
  • Višješolsko izobraževanje (prejšnje)/višješolska izobrazba,
  • preizkus znanja iz poslovanja z dokumentarnim gradivom,
  • vozniški izpit B kategorije.

 

Delovno področje - naloge:

- vzpostavitev in zagotavljanje delovanja sistema dokumentarnega in arhivskega gradiva

- zbiranje in združevanje dokumentarnega in arhivskega gradiva

- nadzorovanje enotnosti upravljanja z dokumentarnim in arhivskim gradivom

- organiziranje in koordiniranje nalog pisarniškega poslovanja

- izvajanje materialnega in finančnega poslovanja

- sodelovanje pri izvajanju kadrovskih opravil

- opravljanje drugih nalog podobne zahtevnosti

Postopek prijave

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki na priloženem obrazcu Prijava in jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo »javna objava – OE KR,  DM: 1201« na naslov: Inšpektorat Republike Slovenije za delo, Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana ali na elektronski naslov: gp.irsd@gov.si, pri čemer veljavnost elektronske prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Besedilo in prijavni obrazec