Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Administrator V v Glavni pisarni (DM 2082) | Finančni urad Kranj (Finančna uprava Republike Slovenije / Ministrstvo za finance)

Rok za prijavo je potekel.

Obvestilo o končanem postopku

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen in polni delovni čas s poskusno dobo 6 mesecev.

Osnovni plačni razred delovnega mesta je 21. plačni razred, to je 1.008,36 EUR bruto.

Zahteve za prijavo

Pogoji za zasedbo delovnega mesta:

  • najmanj srednje tehniško in drugo strokovno izobraževanje/srednja strokovna izobrazba oziroma srednje splošno izobraževanje/ srednja splošna izobrazba.

Delovne naloge

Konkretne naloge:

  • spremljanje stanja objektov, naprav in prevoznih sredstev ter obveščanje o tem,
  • opravljanje določenih administrativno tehničnih nalog,
  • vzdrževanje prevoznih sredstev.

 Kratek opis nalog iz sistemizacije:

  • izvajanje nalog pisarniškega poslovanja,
  • administriranje baz podatkov,
  • opravljanje zahtevnejših administrativnih del,
  • sodelovanje pri izvajanju enostavnejših opravil,
  • opravljanje organizacijsko tehnične naloge,
  • vodenje evidence z delovnega področja,
  • opravljanje drugih nalog in dejanj, določenih z zakonom ali drugimi predpisi ter opravil, ki jih odredi nadrejeni.

Postopek prijave

K prijavi morajo kandidati priložiti:

  • izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena.

Prijavo pošljite v 15 dneh od objave na naslov, kjer se bo delo opravljalo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Prijave se pošljejo na naslov: Finančna uprava RS, FU Kranj, Koroška cesta 21, 4000 Kranj ali na kr.fu@gov.si.

Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v roku 8 dni po opravljeni izbiri.

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Besedilo objave in prijavni obrazec