Nova epizoda podkasta Misija: kakovost: Sistematično do bralne pismenosti
Tokrat gostimo Osnovno šolo Antona Tomaža Linharta iz Radovljice ter sogovornice Tino Kuralt, učiteljico razrednega pouka, Tjašo Jazbec, učiteljico slovenščine in Nežo Rejc, učiteljico zgodovine. Z nami delijo izkušnje, kako so se na šoli dviga bralne pismenosti lotili celostno, povezano in kot skupna odgovornost celotnega kolektiva
Bralna pismenost je ključna za uspešno učenje pri vseh predmetih, a kljub številnim pobudam rezultati kažejo njen upad. Na Osnovni šoli Antona Tomaža Linharta so zato uvedli sistematičen pristop: od predopismenjevalnih preizkusov ob vstopu v šolo, razvijanja bralne hitrosti in razumevanja v nižjih razredih do kritičnega in poglobljenega branja na predmetni stopnji. Branje prepletajo z vsemi področji – od zgodovine in geografije do likovne in športne vzgoje.
Epizoda ponuja vpogled v to, kako lahko premišljeno vodenje, jasni cilji in sodelovanje vseh zaposlenih ustvarjajo kulturo branja, ki pomembno prispeva h kakovosti učenja in poučevanja.
Poslušajte novo epizodo podkasta na portalu RTV365 .