Javnost obveščamo o načinu poslovanja družbe DO AVTA, trgovina z vozili, d.o.o., Ljubljana
Podjetje je od potrošnikov prejelo plačila za naročena vozila, ki jih ni dobavilo niti v dogovorjenem niti v dodatnem roku, ki ga je določil potrošnik.
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) določa, da podjetje svojo obveznost iz pogodbe izpolni brez odlašanja, vendar najpozneje v 30 dneh po sklenitvi pogodbe, razen če sta se stranki dogovorili drugače. Če podjetje ne izpolni svoje obveznosti iz pogodbe v dogovorjenem roku, mu potrošnik določi primeren dodatni rok za izpolnitev pogodbe. Če podjetje niti v dodatnem roku, ki mu ga določi potrošnik, ne izpolni svojih obveznosti, lahko potrošnik odstopi od pogodbe. ZVPot-1 določa tudi primere, v katerih lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev svojih obveznosti, in sicer, če podjetje zavrne dostavo blaga, izvedbo storitve ali dobavo digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, če je glede na okoliščine ob sklenitvi pogodbe dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe ali če potrošnik pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvesti, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje brez odlašanja vrniti vsa opravljena plačila.
Potrošnikom svetujemo previdnost pri poslovanju s podjetjem DO AVTA, trgovina z vozili, d.o.o., Ob železnici 16, 1000 Ljubljana. Glede na vse pridobljene informacije obstaja namreč možnost, da potrošniki vozila po plačilu ne bodo prejeli, prav tako pa bi bilo lahko oteženo tudi morebitno vračilo plačil.