Direktorica UKOM-a Petra Bezjak Cirman o moči znamke I feel Slovenia
Z njo se Slovenija predstavlja doma in po svetu, krepi svojo prepoznavnost, simbolni položaj, ugled in vpliv v mednarodnem prostoru. Slogan poudarja, da je treba našo državo občutiti in doživeti – z besedo, zvokom, barvo, dotikom, dejanjem in izkušnjo. Skrbnik nacionalne znamke I feel Slovenia je Urad Vlade Republike Slovenije za komuniciranje (UKOM). Odgovoren je za razvoj in upravljanje znamke ter za pravilno uporabo znamke in njenih elementov.
Petra Bezjak Cirman na okrogli mizi z naslovom »Biti znamka«: Kako ostati relevanten v hitro spreminjajočem se svetu. | Avtor: Siniša Kanižaj
Svoje poglede o ohranjanju moči znamke je na okrogli mizi delila direktorica UKOM-a Petra Bezjak Cirman: »Znamka odraža identiteto Slovencev in naše temeljne vrednote. V sebi nosi ljubezen, ki se skriva v besedi Slovenija, ter povezanost z zeleno, ki pomeni naravo in zavezanost trajnosti«. V času, ko nas povsod obkrožajo informacije, je po njenem mnenju ključno, da je znamka prisotna na družbenih omrežjih in da sodeluje z ambasadorji, ki njeno zgodbo približajo ljudem. Direktorica vidi še veliko priložnosti za nadgradnjo znamke, predvsem pri digitalni promociji. Ob tem posebnem dogodku je poudarila, da so na Uradu Republike Slovenije za komuniciranje ponosni na nacionalno blagovno znamko z dolgoletno tradicijo.
V zanimivi razpravi, ki jo je vodila prof. dr. Maja Zalaznik z Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani, so sodelovali še Simon Anholt, mednarodno priznani strokovnjak za nacionalne znamke, Sašo Avsenik, harmonikar in vodja Ansambla Saša Avsenika, Kris Guštin, član priljubljene glasbene skupine Joker Out, in Ana Savšek, vodja sektorja Vsebinski digitalni marketing na Slovenski turistični organizaciji.
Vabljeni k ogledu posnetka okrogle mize.