Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Finančna uprava širi nabor klepetalnikov za zavezance

V soboto, 27. septembra, ob 12. uri boste prejeli testno sporočilo SI-ALARM

Uprava za zaščito in reševanje bo na mobilne telefone, priključene na slovenska mobilna omrežja, poslala potisno sporočilo, s katerim bo testirala Sistem javnega obveščanja in alarmiranja po javnih mobilnih omrežjih (SI-ALARM).

Poleg klepetalnika za fizične osebe in DDV, bo zdaj klepetalni robotek odgovarjal tudi na vprašanja s področja davkov poslovnih subjektov, carine, okoljskih dajatev, trošarin in ogljične prilagoditve na mejah (CBAM).

Na Finančni upravi smo veseli, da se je naš digitalni klepetalnik izkazal kot uporabno in priljubljeno orodje za zavezance. Glede na odličen odziv zavezancev, ki so našega klepetalnega robotka začeli pridno uporabljati, smo čez poletje zavihali rokave in ob obstoječih klepetalnikih za fizične osebe in DDV pripravili razširitev. Odslej so vam na voljo tudi klepetalniki za poslovne subjekte, carino, okoljske dajatve, trošarine in CBAM.

Številne prednosti za zavezance

Imate vprašanje za Finančno upravo? Zastavite ga najprej našemu klepetalnemu robotku. Odgovor dobite takoj.

Klepetalniki uporabnikom omogočajo:

  • stalno dostopnost (24/7) – informacije so na voljo vedno, tudi ob večerih, vikendih ali praznikih,
  • hitre in jasne odgovore na pogosta vprašanja,
  • razbremenitev kontaktnega centra, saj se zaposleni lahko posvetijo zahtevnejšim primerom,
  • enostaven in razumljiv jezik, primeren tudi za tiste brez predhodnega davčnega znanja,
  • zmanjševanje napak pri oddaji vlog, saj uporabniki lažje in pravilneje izpolnijo svoje obveznosti,
  • neprestano posodabljanje vsebine, ki jo dnevno skrbno ureja ekipa izkušenih trenerjev iz kontaktnega centra.

Gre za sodoben pripomoček, ki temelji na generativni umetni inteligenci in omogoča takojšnje odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja. Klepetalniki črpajo informacije iz lastne vsebinske baze podatkov Finančen uprave, ki vključuje uradno spletno stran Finančne uprave in druga relevantna pojasnila. Nimajo pa dostopa do osebnih ali zaupnih baz podatkov, zato prosimo, da uporabniki vanje ne vpisujejo davčnih številk, osebnih podatkov ali drugih občutljivih informacij. Za personalizirane informacije je še naprej na voljo naš klicni center.

Uporabniški nasvet

Za najbolj kakovostne odgovore priporočamo, da klepetalniku zastavite celovita in konkretna vprašanja. Če z odgovorom niste povsem zadovoljni, lahko vprašanje oblikujete na drug način. Odgovore je mogoče tudi oceniti, kar nam pomaga pri nadaljnjem izboljševanju sistema.

Vsi klepetalniki so zavezancem dostopni na spletni strani Finančne uprave.

Vabljeni k uporabi – tako boste še bolje informirani in boste hitreje našli odgovore na svoja vprašanja.

Računalniško generirana slika zeleno-modrega robota, ki ima na glavi slušalke in mikrofon, na prsih pa znak Finančne uprave in drži vzdignjen palec

Klepetalni robotek Finančne uprave | Avtor: Finančna uprava