Nova epizoda podkasta Misija: kakovost: Vključenost je ključ kakovosti
Tokrat prinašamo zgodbo šole, ki s celostnim pristopom ustvarja skupnost, kjer je prostor za vsakega učenca in vsakega zaposlenega.
V triletnem razvojnem in akcijskem načrtu Osnovne šole Danila Lokarja Ajdovščina sta prednostna cilja povečati delež učencev, ki se dobro počutijo v šoli, in delež tistih, ki se počutijo sprejete v oddelku. Verjamejo, da je kakovost mogoče graditi le v okolju, kjer se vsi počutijo vključene in varne.
Že tretje leto zapored izvajajo program tutorstva, kjer starejši učenci nudijo podporo mlajšim, ne le pri učenju, temveč tudi skozi skupne dejavnosti, kot so kuhanje, branje, šport ali urejanje vrta. Vez med prijateljskimi razredi se ohranja štiri leta, kar ustvarja občutek pripadnosti.
Posebno skrb namenjajo tudi vključevanju otrok s posebnimi potrebami. Ti skupaj z ostalimi učenci hodijo v šolo v naravi in se družijo na skupnem atriju, kjer se igrajo glede na interese, ne glede na odločbo.
Prav tako razvijajo podporo za učence s priseljenskim ozadjem. Zanje organizirajo družabne igre, skupno branje in srečanja s starši, ki so izrazili željo po več skupnih dejavnostih z ostalimi starši.
Velik pomen pripisujejo tudi dobremu počutju zaposlenih. Zanje pripravljajo intervizije, čajanke, praznovanja in različne rekreativne dejavnosti, ki krepijo povezanost med sodelavci.
S povezovanjem z lokalno skupnostjo, starši in zaposlenimi šola ustvarja okolje, ki temelji na povezanosti, sodelovanju in rasti kakovosti za vse.
Poslušajte novo epizodo podkasta Misija: kakovost na portalu RTV365 ali Spotify.
Podkast nastaja v okviru Načrta za okrevanje in odpornost ter Next Generation EU.