Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Predstavljamo poročilo o spremljanju zadovoljstva in potreb uporabnikov v letu 2024

SURS si z rednim spremljanjem zadovoljstva in potreb uporabnikov nenehno prizadeva za izboljševanje svojih produktov in storitev. Pripravili smo poročilo, v katerem so predstavljene ključne ugotovitve za leto 2024.

Statistični urad Republike Slovenije si z rednim spremljanjem zadovoljstva in potreb uporabnikov nenehno prizadeva za izboljševanje svojih produktov in storitev. Ob tem pripravlja tudi letni načrt izboljšav pri objavljanju podatkov in komuniciranju z uporabniki. V tem poročilu so predstavljene ključne ugotovitve za leto 2024.

Anketa o zadovoljstvu uporabnikov za lansko leto je pokazala, da sta se v primerjavi z letom 2023 njihovo splošno zadovoljstvo z delom SURS-a in zaupanje vanj povečala. Splošno zadovoljstvo so anketiranci lani izrazili s povprečno oceno 8,4 na lestvici od 1 do 10 (predlani z 8,0). Zaupanje v SURS so ocenili s povprečno vrednostjo 8,8 (predlani z 8,5), zaupanje v podatke, ki jih objavlja SURS, pa z oceno 8,7 (predlani z 8,5).

Najbolj obiskana ostajata osrednje spletno mesto stat.si in podatkovna baza SiStat. SURS je organiziral številne dogodke in delavnice za različne ciljne skupine. Gostili smo številne seje sosvetov ter tako spodbujali medinstitucionalno izmenjavo informacij in dobrih praks.

Obseg povpraševanja po statističnih podatkih je ostal velik, prejeli smo 3.247 zahtevkov. Največ jih je bilo povezanih s prebivalstvom in cenami ter inflacijo. Še naprej je naraščalo število uporabnikov, ki dostopajo do podatkov za raziskovalni namen. Sodelovanja z mediji je bilo veliko, odzvali smo se na številna medijska povpraševanja ter pripravili novinarske konference in aktivnosti, posvečene 80. obletnici delovanja SURS-a. Na družbenih omrežjih smo prav tako zaznali rast števila sledilcev, še posebej na LinkedInu.