Napredek pri projektu digitalizacija nalog Javne službe kmetijskega svetovanja
Izdelava platforme za kmetijsko svetovanje, poleg nakupa prenosnih računalnikov za vse terenske kmetijske svetovalce v Sloveniji predstavlja osrednji cilj projekta. Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije (KGZS) želi z platformo optimizirati in informatizirati poslovne procese JSKS, od zaznave potreb kmetov do poročanja MKGP. Cilj je standardizirati procese, centralizirati evidenco in olajšati delo svetovalcem ter zmanjšati napake.
Osrednji del platforme predstavlja stran Kartica kmetije, ki z vpisom KMG-MID številke ali naziva nosilca, svetovalcu nudi vpogled v posamezno kmetijo. Na njej bodo zbrani vsi podatki, ki so deloma pridobljeni iz registra kmetijskih gospodarstev - RKG, deloma pa ročno vpisani v platformo. Vpogled v podatke kartice kmetije bo razdeljen na sedem zavihkov (osnovni podatki, usposabljanja in sodelovanja, finančni in tehnološki podatki, opravila, svetovanja, blagajna in beležka). Kartica kmetije bo med drugim vsebovala tudi seznam opravljenih svetovanj in povezana opravila ter račune.
Trenutno je platforma odprta za testiranja svetovalcev, kjer jo z njihovo pomočjo še dopolnjujemo in nadgrajujemo. Platforma bo predvidoma zaživela z začetkom prihodnjega leta. Dostop do platforme je kmetijskim svetovalcem omogočen z digitalnim potrdilom prek sistema SI-PASS. Kmetje bodo lahko brez potrdila oddali naročilo z vpisom identifikacijske številke (KMG-MID) in letnico rojstva.
Projekt je sofinanciran v okviru načrta za okrevanje in odpornost (NOO).