Odpravljanje težav zaradi počasnega delovanja aplikacije za vnos zahtevkov PRP 2014–2020
Na Agenciji aktivno iščemo rešitve za izboljšanje delovanja aplikacije. Danes smo uvedli dve pomembni spremembi:
-
Pogostejši ponovni zagoni aplikacije
Ugotovili smo, da ponovni zagon aplikacije začasno izboljša njeno delovanje. Zato bodo ti zagoni odslej izvajani po naslednjem urniku:
8:00, 9:00, 10:00, 11:00, 12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 19:00, 21:00 in 23:00. -
Nadgradnja aplikacije – uveden nov gumb "Preveri"
Aplikacija je bila nadgrajena z novim gumbom "Preveri", ki omogoča preverjanje ustreznosti zahtevka.
Uporabnikom priporočamo:-
Redno shranjujte podatke z gumbom Shrani.
-
Gumb "Preveri" uporabljajte periodično, predvsem po večjih spremembah, saj je preverjanje lahko časovno zahtevno.
-
Navodila za uporabo novega gumba so dostopna na povezavi NAVODILA ZA NADGRAJENO APLIKACIJO
-
Težave pri delovanju aplikacije
Če naletite na težave, jih čim prej – pred rokom za oddajo zahtevka – sporočite na elektronski naslov:
V sporočilu prosimo navedite:
-
kratek opis težave,
-
zaslonske slike (print screene),
-
kontaktne podatke (ime, priimek, telefonska številka in e-naslov).