Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Zaključek majske kampanje Aktivni za prihodnost

Državni sekretar iz ministrstva za vzgojo in izobraževanje mag. Andrej Sotošek ter direktorica Urada Republike Slovenije za mladino mag. Tina Kosi sta se danes v prostorih Mladinskega kulturnega centa Maribor udeležila zaključnega dogodka kampanje Aktivni za prihodnost, ki je v okviru Evropske agende za mladinsko delo letos potekala že tretje leto zapored.
Likovna rešitev s sloganom kampanje Aktivni za prihodnost

Celostna grafična podoba kampanje

Na novinarski konferenci je državni sekretar izpostavil, da gre za zelo pomemben korak pri doseganju prepoznavnosti in priznavanja mladinskega dela v Sloveniji. Dodal je še, da sodelovanje v aktivnostih mladinskega dela mladim prinaša neprecenljive koristi: osebnostno rast, krepitev samozavesti, nova znanja in izkušnje, predvsem pa občutek, da so pomemben del družbe in soustvarjalci prihodnosti – ne le kot opazovalci, temveč kot pobudniki sprememb.

Direktorica Urada za mladino mag. Tina Kosi je nato medijem na kratko predstavila delo urada, Evropsko agendo za mladinsko delo, programe Erasmus+ in Evropske solidarnostne enote. Izpostavila je pozitivne učinke mladinskega dela na mlade, na lokalno skupnost in družbo v celoti. V nadaljevanju so prizadevanja na področju mladinskega dela predstavili tudi Marja Guček, direktorica Mladinskega kulturnega centra Maribor, Špela Močnik, direktorica Mladinskega centra dravinjske doline, Urška Breznik, direktorica Pekarne Magdalenske mreže ter predstavnica Zveze tabornikov Slovenije.

Po predstavitvi za medije se je državni sekretar Sotošek z delegacijo udeležil tudi ogleda mladinske infrastrukture, ki je nastala v okviru evropskih sredstev in ob podpori Urada za mladino ter lokalne skupnosti.

Pestro dogajanje v mesecu maju, ki so ga skupaj pripravili Urad za mladino, Nacionalna agencija Movit, Mladinski svet Slovenije, MKC Maribor in Mreža MaMa, je povezalo kar devetintrideset organizacij v mladinskem sektorju, ki so izvedli blizu sedemdeset dogodkov po vsej Sloveniji. V okviru kampanje pa so se med seboj skozi dogodke povezala tudi najrazličnejša področja ustvarjanja mladih – od prostovoljstva, komuniciranja, kulture in športa pa vse do trajnosti, raziskovanja znanosti, dialoga z odločevalci in seveda zabave in druženja.