Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Strokovni svet potrdil učne načrte za osnovno šolo ter učne načrte za splošno in strokovno gimnazijo

Na 244. seji Strokovnega sveta Republike Slovenije za splošno izobraževanje so člani strokovnega sveta potrdili prenovljene učne načrte za obvezne predmete v osnovni šoli.
Strokovni svet med zasedanjem v dvorani ministrstva

Strokovni svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje | Avtor: Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje

Na strokovnem svetu so obravnavali učne načrte za vse predmete osnovnošolskega izobraževalnega programa, vključno z učnimi načrti za šole z italijanskim in madžarskim učnim jezikom ter dvojezične šole na narodnostno mešanih območjih. Člani sveta so se seznanili tudi z didaktičnimi priporočili k posameznemu učnemu načrtu.

V nadaljevanju seje so člani sveta sprejeli še učne načrte za obvezne predmete v izobraževalnih programih splošne in strokovne gimnazije. S tem korakom se zaključuje pomembna faza prenove gimnazijskih kurikularnih dokumentov.

Strokovni svet se je v skladu s svojimi pristojnostmi seznanil tudi z dvema pomembnima dokumentoma - zaključnim poročilom o poskusu uvajanja posodobljenega koncepta prepoznavanja in vzgojno-izobraževalnega dela z nadarjenimi in s končnim poročilom o spremljanju uvajanja obveznega vsebinskega sklopa Aktivno državljanstvo v srednjih šolah.

»Določitev učnih načrtov je jasen dokaz, da smo v strokovni skupnosti sposobni delovati povezano in odgovorno, kadar gre za temeljna vprašanja prihodnosti našega izobraževanja. Verjamem, da smo s sprejetimi dokumenti naredili pomemben korak k sodobnemu, kakovostnemu in vključujočemu učnemu okolju za vse učence in dijake,« je po sprejemu prenovljenih učnih načrtov dejal predsednik Strokovnega sveta Republike Slovenije za splošno izobraževanje dr. Kristijan Musek Lešnik.

Velik pomen potrjenemu sklopu učnih načrtov, ki predstavljajo sklepno fazo celotne kurikularne prenove, pritrjuje tudi minister za vzgojo in izobraževanje dr. Vinko Logaj in poudarja, da gre za pomemben del celotnega sklopa posodobitev sistema vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji. »Zadnja faza prenove učnih načrtov prihaja v času, ko je  sistem vzgoje in izobraževanja tudi sicer deležen korenitih sprememb za zagotavljanje kakovosti in razvoja, zato verjamem, da bomo s skupnimi napori v tem obdobju okrepili in modernizirali sistem po celotni vertikali, ter ga na ta način dobro opremili za sodobne izzive.«