Previdno pri vklopu bralnika v mobilni aplikaciji eDavki
Ugotavljamo, da nekateri uporabniki, ki sicer nimajo težave z vidom, pri namestitvi posodobljene različice mobilne aplikacije eDavki zmotno izberejo uporabo bralnika (kliknejo izbiro "Potrdi" namesto "Prekliči"), zato jih aplikacija preusmeri na spletno stran eDavki, kjer je mogoče uporabljati omenjeni bralnik za slepe in slabovidne. Poudarjamo, da to ni napaka aplikacije, ampak napačna oziroma prehitra izbira zavezanca.
Kaj naredim, če sem se odločil za namestitev bralnika, pa ga ne želim?
Najenostavneje je, da aplikacijo izbrišete in si jo na novo naložite. Vzelo vam bo 2 minuti. Ponovno boste morali določiti PIN številko in vpisati geslo.
Aplikacijo eDavki sicer uporablja že več kot 300.000 zavezancev, zato se stalno trudimo, da bi bila uporabniška izkušnja kar najboljša za vse skupine zavezancev, torej tudi za ranljive skupine.
Hvala, ker jo uporabljate in ker s Finančno upravo poslujete elektronsko.