Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Previdno pri vklopu bralnika v mobilni aplikaciji eDavki

V Finančni upravi smo posodobili mobilno aplikacijo eDavki s poudarkom na dostopnosti za osebe z različnimi oblikami oviranosti (povečava besedila, ležeč položaj). Ob tem je uporabnikom dana tudi možnost, da se opredelijo, v kolikor uporabljajo bralnik zaslona, namenjen slepim in slabovidnim.

Če ne sodite v skupino slepih ali slabovidnih in bralnika ne uporabljate, je pomembno, da izberete opcijo »brez bralnika«. Uporaba bralnika namreč pomeni, da vas bo mobilna aplikacija eDavki preusmerila na portal eDavki, kjer je vsebina mobilne aplikacije prilagojena za uporabo z bralnikom zaslona.

Ugotavljamo, da nekateri uporabniki, ki sicer nimajo težave z vidom, pri namestitvi posodobljene različice mobilne aplikacije eDavki zmotno izberejo uporabo bralnika (kliknejo izbiro "Uporabi bralnik" namesto "Brez bralnika"), zato jih aplikacija preusmeri na spletno stran eDavki, kjer je mogoče ob neokrnjenih vsebini polno uporabljati omenjeni bralnik za slepe in slabovidne. Poudarjamo, da to ni napaka aplikacije, ampak napačna oziroma prehitra izbira uporabnika.

Kaj naredim, če sem se odločil za uporabo bralnika, pa tega ne želim?

Najenostavneje je, da aplikacijo izbrišete in si jo na novo naložite. Vzelo vam bo 2 minuti. Ponovno boste morali določiti PIN številko in vpisati geslo.

Aplikacijo eDavki sicer uporablja že več kot 300.000 zavezancev, zato se stalno trudimo, da bi bila uporabniška izkušnja kar najboljša za vse skupine zavezancev, torej tudi za ranljive skupine.

Hvala, ker jo uporabljate in ker s Finančno upravo poslujete elektronsko.

Mobilni telefon, na katerem je je odprta rubrika: Uporaba bralnika - Želite vklopiti bralnik, namenjen slepim in slabovidnim?   Izberite Potrdi ali Prekliči ter nadaljujte v izbrano kolje. Bralnik lahko naknadno vklopite v nastavitvah.

Uporaba bralnika za slepe in slabovidne | Avtor: Finančna uprava