Skoči do osrednje vsebine

Odziv Ministrstva za obrambo na napovedano zaostrovanje stavke zaposlenih v centrih za obveščanje

Na Ministrstvu za obrambo obžalujemo, da se stavka operaterjev na številki 112 nadaljuje, kljub temu, da smo v dosedanjih pogajanjih o stavkovnih zahtevah dosegli soglasje o praktično vseh točkah.

Sindikat Ministrstva za obrambo in stavkovni odbor operaterjev soglašata z bistveno vsebino, namreč, da se pogajanja o uvrstitvi operaterjev v višje plačne razrede opravijo v okviru stebrnih pogajanj, oziroma v okviru centralnih pogajanj o prenovi plačnega sistema. V vladni pogajalski skupini za razrešitev stavkovnih zahtev smo prepričani, da so s tem soglasjem izpolnjeni pogoji za sklenitev stavkovnega sporazuma. Kljub nenehnemu pojasnjevanju, da vladna pogajalska skupina za razrešitev stavkovnih zahtev nima pristojnosti za umeščanje operaterjev v plačne razrede, pa stavkovni odbor skupaj s Sindikatom Ministrstva za obrambo ves čas od vladnih pogajalcev terja prav to, čeprav v isti sapi pristaja, da so mesto za ta pogajanja v centralni vladni pogajalski skupini. Tako se stavka nadaljuje kljub dejstvu, da sta se pogajalski skupini dogovorili o vseh točkah stavkovnih zahtev in kljub dejstvu, da je vlada že decembra lani z oblikovanjem novega delovnega mesta dispečer v operativno komunikacijskem centru ustvarila podlago, ki omogoča dvig plačnih razredov, kot bo to dogovorjeno na centralnih pogajanjih.

Na Ministrstvu za obrambo obžalujemo, da stavkajoči operaterji napovedujejo protestni shod, saj menimo, da bo veliko bolj učinkovito usmeriti energijo v dokončanje pogajanj o odpravi plačnih nesorazmerij in prenovi plačnega sistema, saj ta pogajanja intenzivno tečejo in jih lahko ob sodelovanju vseh sindikatov uspešno zaključimo. Ministrstvo za obrambo z operaterji vodi odgovoren dialog, saj želi, da se stavka konča, ker so za to v dosedanjih pogajanjih ustvarili vse pogoje. V tvornem dialogu, kakršne je tekel doslej, skupaj poiščemo rešitve, ki bodo v dobro operaterjev in državljanov, za varnost katerih je ključno nemoteno delovanje klicne številke 112.