Skoči do osrednje vsebine

Uvedba sistema upravljanja čakalnih vrst v Upravni enoti Škofja Loka

V upravni enoti smo uvedli sistem upravljanja čakalnih vrst.

Stranka, ki se želi poslužiti naših storitev sprejemne pisarne, ob vstopi v upravno enoto prevzame številko na avtomatu za upravljanje čakalnih vrst, bodisi s fizičnim prevzemom številke, bodisi s skeniranjem QR kode. V nadaljevanju stranka svoj status spremlja na informativnem ekranu pred sprejemno pisarno ali preko aplikacije s pomočjo skenirane QR kode.  S to novostjo smo  poskrbeli za boljšo organiziranost čakajočih strank, obenem pa sistem upravljanja čakalnih vrst omogoča strankam, da preko aplikacije lahko spremljajo svoj status v čakalni vrsti. V praksi to pomeni, da v primeru daljše čakalne dobe, strankam ni več treba stati v vrsti, ampak si ta čas lahko drugače organizirajo, svoj status pa spremljajo preko aplikacije, ki jim sporoča, koliko oseb je še v čakalni vrsti pred njimi.