Skoči do osrednje vsebine

Ponovni poskusi prevare z lažnimi elektronskimi in SMS sporočili

S strani zavezancev smo bili obveščeni, da ponovno prejemajo prevarantska elektronska sporočila. Nekateri dobijo sporočila prek elektronske pošte, drugi prek telefona kot SMS sporočilo.
Lažno elektronsko sporočilo, ki je bilo psolano zavezancu kot da pošilja finančna uprava. Navaja, da gre za preplačilo davka in naj zavezanci odgovorijo na sporočilo in vpišejo določene podatke.

Primer lažnega elektronskega sporočila. | Avtor: Furs

Zavezanci, prosimo, bodite previdni!  Ne nasedajte, ne odgovarjajte nanje in predvsem nikamor ne sporočajte ali vpisujte svojih podatkov. V zadnjih mesecih smo javnost večkrat obveščali o sporočilih, ki naj bi jih dobili od Finančne uprave Republike Slovenije (finančna uprava) glede preplačila davka. Še vedno opozarjamo, da finančna uprava tega nikoli ne izvaja na tak način in da gre za poskuse prevare in lažna sporočila. 

Prav tako Finančna uprava od zavezancev nikoli ne zahteva, da vnašajo svoje osebne podatke ali podatke o transakcijskih računih v spletne povezave ali SMS-sporočila. To je vsekakor znak, da gre za prevaro.

Kaj lahko naredite?

Sporočila izbrišite in nikamor ne vpisujte in ne sporočajte nobenih podatkov.

Svoje podatke glede stanja plačil in obveznosti na finančni upravi lahko v vsakem trenutku preverite v eDavkih.

Lahko se z vprašanji obrnete na naš klicni center na številko 08 200 1001 (za fizične osebe) in 08 200 1003 (pravne osebe). 

Finančna uprava sproti sledi novim sporočilom, o stanju tudi obvešča pristojne organe.

V primeru, da je že prišlo do finančnih transakcij in ste oškodovani, zadevo nemudnoma prijavite Policiji.