Nov viadukt Pesnica dobiva končno podobo, v predoru Pekel se namešča tir
Tir na togi podlagi v primerjavi s klasičnim tirom na tirni gredi potrebuje manj vzdrževanja, ima daljšo pričakovano življenjsko dobo in zagotavlja udobnejšo vožnjo. Z uporabo sistema tira na togi podlagi je izključena možnost nastanka napak v geometriji tira med vzdrževalnimi deli, kar je še posebej pomembno na umetnih objektih. Zaradi možnosti neposredne pritrditve na objekte, nižje konstrukcijske višine in teže v primerjavi s klasično progo, ga vgrajujemo na odseke v predorih in premostitvenih objektih.
Na viaduktu se že namešča tudi steklena protihrupna ograja višine dva metra. Do preusmeritve prometa na novo traso v sredini avgusta 2023 je potrebno izvesti še dela na južnem in severnem portalu predora ter zaključiti dela na elektro in strojni opremi v predoru Pekel.
Dela v okviru gradnje viadukta Pesnica se izvajajo v sklopu projekta nadgradnje železniške proge Maribor–Šentilj–državna meja, ki je sofinanciran z evropskimi sredstvi v okviru Kohezijskih sklada. Več o projektu je na voljo na spletnem portalu Krajšamo razdalje.