15. evropsko prvenstvo za rokometašice gosti Slovenija
Odigranih bo 47 tekem, od tega 26 v Sloveniji, tudi obe polfinali, finale in tekma za tretje mesto. Slovenska reprezentanca igra v Celju v eni od štirih predtekmovalnih skupin, v kateri se bo pomerila z rokometašicami Danske, Švedske in Srbije. V naslednji krog tekmovanja napredujejo prve tri ekipe, ki bodo še tri tekme skupinskega dela prvenstva odigrale v ljubljanskih Stožicah.
Trajnostni vidik in opolnomočenje žensk
Organizacijski odbor prvenstva vodita Franjo Bobinac kot častni predsednik, sicer predsednik Rokometne zveze Slovenije (RZS), in Bor Rozman, član predsedstva RZS. Pri organizaciji prvenstva je prvič pri tako velikih športnih dogodkih v organizacijski odbor vključen strokovni vodja trajnostnega razvoja – Gašper Pavli z ekipo. Tako so v ospredju varstvo naravnih virov in podnebja, blaginja lokalne skupnosti in širše družbe z vključevanjem lokalnih deležnikov ter skrb za zdravje in varnost gledalcev in udeležencev prvenstva. Ekipa si je zastavila, da bo uvedla poudarke trajnostnega razvoja na 12 področjih, pomembnih pri organizaciji in izvedbi športnega dogodka, opredeljenih je 40 ciljev, za dosego katerih je predvidenih 100 aktivnosti.
Med glavnimi pokrovitelji prvenstva sta SKB banka, članica matične OTP banke, in Slovenska turistična organizacija. Prvo vodi glavna izvršna direktorica Anita Stojčevska, drugo direktorica Maja Pak. Obe dami sta tudi dve od sedemnajstih ambasadork evropskega prvenstva, ki v poslovnem svetu oziroma družbenem življenju zasedajo pomembna mesta. Njihova vloga je spodbuditi javnost k podpori opolnomočenju žensk v športu in širše v družbi. Cilj je povečati število aktivnih žensk, ki bi se odločile za prevzemanje odgovornih mest v podjetniškem okolju in na splošno v javnem delovanju.
Zaradi tega, ker so organizatorji pripravili jasen trajnostni načrt na dvanajstih področjih, se je vlada Republike Slovenije odločila, da bo finančno podprla prvenstvo. To je storila tudi zato, ker so organizatorji predstavili konkretne ekonomske in davčne učinke prvenstva in dali poseben poudarek opolnomočenju žensk v športu, poslovnem in nasploh družbenem okolju.
Himna prvenstva Play with heart in druge promocijske aktivnosti
Organizacijski odbor je skupaj z Evropsko rokometno zvezo (EHF) in soorganizatorjema (Makedonska rokometna zveza s Skopjem in Rokometna zveza Črne gore s Podgorico) na evropski ravni oblikoval promocijsko kampanjo ter v tej povezavi na družbenih omrežjih izvedel promocijo himne prvenstva Play with heart, ki jo je napisala in izvedla posebna ambasadorka prvenstva, pevka Senidah. Video izvedbo pesmi si je do sredine oktobra na kanalu YouTube ogledalo že več kot 500.000 gledalcev.
Organizacijski odbor je namenil veliko pozornosti tudi drugim promocijskim aktivnostim prvenstva. Eden od pokroviteljev prvenstva Zavarovalnica Generali je na prvo oktobrsko soboto podprla akcijo Žoga tisočerih dotikov, ko je skoraj 1000 rokometašic preneslo žogo med dvoranama Zlatorog in Stožice, med Celjem in Ljubljano.
Promocijske aktivnosti pa se bodo končale z veliko poslovno-športno konferenco v Ljubljani, ki bo potekala od 2. do 4. novembra in v sklopu katere bodo obravnavani štirje temeljni poudarki konference: 1. prepletanje strategije športa in turizma, 2. doseganje energetske učinkovitosti, 3. trajnost, nove tehnologije in okolje ter 4. opolnomočenje žensk.