Skoči do osrednje vsebine

Dnevni informativni bilten Centra za obveščanje Republike Slovenije

Pomembnejši dogodki s področja sistema varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami dne 24. septembra 2022

Nesreče v gorah

Izpostava Trbovlje

Ob 16.09 je na zavarovani plezalni poti Ferata Renke, občina Zagorje ob Savi, onemogel plezalec. Gorski reševalci GRS Zasavje in Ljubljana so se z vrha ferate spustili do onemoglega plezalca in ga nepoškodovanega s pomočjo vrvne tehnike spustili do izhodišča.

Reševanja obolelih oseb

Izpostava Celje

Ob 8.16 je helikopter Slovenske vojske z dežurno ekipo HNMP poletel v Gornji Grad, kjer so od reševalcev NMP Mozirje prevzeli obolelo osebo in jo prepeljal v UKC Ljubljana. Gasilci PGD Gornji Grad so zavarovali kraj pristanka helikopterja.

Izpostava Maribor

Ob 1.32 je na Cesti talcev v Račah, občina Rače - Fram, nenadoma obolela oseba. Gasilci PGD Rače so oboleli osebi nudili prvo pomoč do prihoda reševalcev NMP Maribor.

Nesreče v cestnem prometu

Izpostava Koper

Ob 14.34 je na avtobusni postaji v Piranu avtobus pri vzvratni vožnji stisnil mimoidočo občanko ob zid. Prehospitalna enota Obala je poškodovano osebo oskrbela, reševalci Reševalne službe slovenske Istre pa so jo prepeljali v SB Izola. Gasilci JZ GB Koper so izvajali varovanje.

Izpostava Postojna

Ob 20.19 je pri Osnovni šoli na Reški cesti v Hrpeljah, občina Hrpelje-Kozina, osebno vozilo zbilo pešca. Gasilci PGD Materija so zavarovali kraj nesreče, poškodovanega pešca pa so oskrbeli reševalci NMP Hrpelje in ga odpeljali v Izolsko bolnišnico.

Požari v objektih

Izpostava Ljubljana

Ob 13.32 so se v naselju Strahomer, občina Ig, vnele saje v dimniku stanovanjske hiše. Požar so pogasili gasilci PGD Vrbljene - Strahomer. Objekt so pregledali s termovizijsko kamero ter zaradi poškodbe na dimniku odsvetovali kurjenje.

Ob 14.12 se je v vasi Žimarice, občina Sodražica, vnel dimnik krušne peči v stanovanjskem objektu. Požar so pogasili gasilci PGD Sodražica in Žimarice-Globel-Podklanec. Objekt so pregledali s termovizijsko kamero.

Požari na prometnih sredstvih

Izpostava Ljubljana

Ob 3.20 sta v naselju Šentvid pri Stični, občina Ivančna Gorica, goreli osebni vozili. Gasilci PGD Šentvid pri Stični in Stična so pogasili požar. V požaru sta bili dve vozili uničeni, dve pa poškodovani.

Izpostava Maribor

Ob 17.39 je v naselju Trniče, občina Starše, gorel traktor na njivi. Požar, ki je uničil traktor, se je razširil na koruzno strnišče na površino okoli 300 kvadratnih metrov. Požar so pogasili gasilci PGD Trniče in Starše.

Izpostava Murska Sobota

Ob 20.09 je v kampu Terme Lendava zagorel avtodom. Požar, ki je avtodom uničil, so pogasili gasilci PGD Lendava.

Požari v naravi oziroma na prostem

Izpostava Kranj

Ob 20.40 so v naselju Nemilje, občina Kranj, v gozdu goreli odpadki na površini okoli 30 kvadratnih metrov. Požar so pogasili gasilci GARS Kranj.

Izpostava Ljubljana

Ob 17.30 je v Lazah pri Dolskem, občina Dol pri Ljubljani, na travniku gorel kup smeti velik okoli 5 kubičnih metrov. Gasilci PGD Dol pri Ljubljani in Laze so požar pogasili in pregledali okolico.

Požari v komunalnih in drugih zabojnikih

Izpostava Celje

Ob 23.03 so v Milčinskega ulici v Celju goreli štirje zabojniki za smeti. Zabojniki so uničeni. Gasilci PGE Celje so pogasili požar in pred ognjem rešili še en zabojnik. Na kraju so bili prisotni tudi policisti PP Celje.

Izpostava Slovenj Gradec

Ob 19.46 so na Muti v bližini Osnovne šole gorele smeti v kovinskem košu za odpadke. Požar so pogasili gasilci PGD Muta.

Sproščanja nevarnih plinov

Izpostava Maribor

Ob 15.24 je v Ulici heroja Staneta v Mariboru, zaradi napake pri dimniškem prezračevanju v večstanovanjskem objektu, prišlo do nenadzorovanega širjenja dima po objektu. Gasilci JZ GB Maribor in PGD Maribor - mesto so s termovizijsko kamero pregledali objekt in preprečili nadaljnje širjenje dima.

Nesreče z nevarnimi snovmi

Izpostava Koper

Ob 12.02 se je v reki Rižani v Bertokih, občina Koper, pojavil naftni madež. Gasilci JZ GB Koper so onesnaženje zajezili z pivniki.  Kasneje so pivnike zamenjali in pošpricali z disperzijskim sredstvom. Obveščene so bile vse pristojne službe.

Izpostava Ljubljana

Ob 9.24 je v Obrtni coni Logatec, občina Logatec, iz rezervoarja tovornega vozila iztekalo pogonsko gorivo. Gasilci PGD Dolnji Logatec so preprečili nadaljnje iztekanje goriva in z vpojnimi sredstvi posuli izteklo gorivo. Iz vozila je izteklo okoli 100 litrov dizelskega goriva. Dežurni delavec Komunale Logatec je očistil približno 70 metrov cestišča.

Tehnična in druga pomoč

Izpostava Kranj

Ob 2.36 so v ulici Lojzeta Hrovata v Kranju gasilci GARS Kranj s tehničnim posegom ustavili iztekanje vode v stanovanju, zaradi okvare na vodovodni napeljavi.

Izpostava Postojna

Ob 14.53 je v stanovanjskem bloku na Vilharjevi ulici v Pivki zamakalo iz zgornjega v spodnja stanovanja. Gasilci PGD Pivka so s tehničnim posegom preprečili zamakanje iz napeljave centralnega ogrevanja. Pri prihodu na lokacijo so mudili pomoč še nenadno obolelem občanu do prihoda reševalcev NMP Postojna, ti pa so ga odpeljali v ZD Postojna.

Izpostava Ptuj

Ob 13.10 je v Njivercah, občina Kidričevo, čez lokalno cesto padlo drevo. Odstranili so ga gasilci PGD Talum.

Izpostava Slovenj Gradec

Ob 8.27 so v ulici Trg v Prevaljah gasilci PGD Prevalje nudili pomoč reševalcem NMP pri prenosu obolele osebe iz večstanovanjskega objekta do reševalnega vozila.

Napoved za naslednje dni

Vremenska napoved za naslednje dni je dostopna na spletnih straneh Agencije Republike Slovenije za okolje na linku:

Vir: http://meteo.arso.gov.si/met/sl/weather/fproduct/

Hidrološko stanje in napoved

Hidrološko stanje in napoved sta dostopna na spletnih straneh Agencije Republike Slovenije za okolje na linku: