Sprejem ob dnevu državnosti v Baden-Württembergu
Zbrane je sprva nagovoril častni konzul dr. Karl in udeležencem predstavil svoje navdušenje nad lepotami Slovenije. Sledil je nagovor generalne konzulke Maše Šiftar, ki je skozi analogijo slovenske blagovne znamke "I Feel sLOVEia" poudarila pomen ljubezni - tako do domovine, ki je Slovence pred 31 leti poenotila do skorajda soglasne odločitve o osamosvojitvi, kot do sočloveka – ki se v teh težkih časih še posebej kaže s pomočjo do drugih, ki se za samostojnost svoje države ponovno borijo.
Beseda se je predala direktorju gospodarske zbornice za Stuttgart Johannesu Schmalzlu, ki je nagovoril odlično gospodarsko sodelovanje in predvsem povečan interes nemških podjetij nad slovenskimi dobavitelji, slovenskim trgom ter investicijami v Sloveniji.
Kulturni program je bil sestavljen iz dveh delov, ki sta se med seboj dopolnjevala: otroci dopolnilnega pouka slovenščine pod taktirko učiteljev Velimirja Brunskega in Vinko Kralja ter operna pevka Eva Wenniges v spremstvu harfe in pozavne.
Predstavništvo Slovenske turistične organizacije v Münchnu je v sodelovanju s Turizmom Bohinj pripravilo turistično predstavitev zelene Slovenije. Direktorica Slovenske turistične organizacije v Münchnu Rebeka Kumer Bizjak je gostom predstavila ponudbo Edinstvenih doživetij Slovenije, medtem ko je Klemen Languš poslušalcem približal slovensko stran Julijskih Alp.