Predhodno naročanje strank na Upravni enoti Logatec
Za obisk upravne enote z namenom urejanja upravnih zadev ni več obveznega naročanja, smo pa naročanje ohranili.
Dne 15. 3. 2022 je prenehal veljati Odlok o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah (Uradni list RS, št. 20/22 in 24/22). V skladu s prenehanjem veljave navedenega odloka od 15. 03. 2022 ni več obveznega naročanja strank za obisk upravne enote, smo pa naročanje ohranili.
Ob obisku Upravne enote Logatec imajo naročene stranke prednost.
Možni načini naročanja strank na Upravni enoti Logatec:
- spletno naročanje strank: UeNaročanje je storitev, ki zagotavljanja sistem spletnega naročanja in storitve klicnega centra za upravne enote. Sistem prinaša enostavnejše urejanje postopkov za državljane, prav tako pa pomeni dobrodošlo poenostavitev za zaposlene v upravnih enotah.
- na telefonske številke:
- za naročanje na upravne storitve glede prometa, prijave prebivališča, osebne izkaznice in potnega lista, matičnih zadev, tujcev, overitev ter podajo vlog za pridobitev digitalnega potrdila SIGEN-CA ter smsPASS: 01 8281 687
- za naročanje na vse ostale upravne storitve in pridobitev splošnih informacij: 01 7590 600
- preko elektronskega naslova: ue.logatec@gov.si
- po klasični pošti na naslov: Upravna enota Logatec, Tržaška cesta 50A, Logatec.
V skladu z Odlokom o začasnih ukrepih za preprečevanje in obvladovanje okužb s COVID-19 je v prostorih Upravne enote Logatec obvezno razkuževanje rok.