Skoči do osrednje vsebine

Ministrstvo za okolje in prostor skrbi za kakovost storitev po standardu ISO 9001:2015

  • Ministrstvo za okolje in prostor
Ministrstvo za okolje in prostor (MOP) je z odliko opravilo vmesno zunanjo presojo standardov ISO (Mednarodna organizacija za standardizacijo), ki jo je izvedla certifikacijska hiša SIQ (Slovenski institut za kakovost in meroslovje) Ljubljana. Presoja je pokazala, da MOP deluje skladno z zahtevami standardov, in s tem potrdila veljavnost certifikata ISO 9001:2015.

MOP je mednarodni certifikat vodenja kakovosti po standardu ISO 9001:2015 pridobil junija 2021. S tem so bili prepoznani in opisani procesi in podporni procesi v organizaciji. Z vzpostavitvijo sistema ISO smo prepoznali cilje, tveganja in priložnosti za izboljševanje. Pri uresničevanju zastavljenih ciljev po procesih smo usmerjeni tako na zunanje (odjemalci naših storitev) kot na notranje deležnike (zaposleni).

Z vzpostavljenim sistemom vodenja kakovosti smo posledično prepoznali naše pomanjkljivosti. Med prvimi aktivnostmi so bili uvedba aplikacije za rezervacijo vozil in aplikacije za pripravo poročil o delu (aplikacija za spremljanje aktivnosti in obremenjenosti zaposlenih) ter zmanjševanje časa obravnave prejetih zadev. Prav tako bomo preko omenjenega standarda izboljšali učinkovitost delovanja tako posameznih procesov kot tudi podpornih procesov. Naš cilj je ustrezno obvladovati in izboljševati procese naših storitev.

S pomočjo orodja ISO 9001:2015 lahko tako zaposleni kot vodstvo učinkoviteje obvladujejo delovne procese, neskladja ter kazalnike uspešnosti ter jih tudi optimizirajo za učinkovitejšo izvedbo del. Z aktivnostmi za dosego ciljev posledično dvigujemo kakovost naših storitev, optimiziramo porabo sredstev, delujemo v skladu z zakonodajo in nenehnim iskanjem rešitev za optimizacijo delovnih procesov. Skladnost delovanja in izboljšave po posameznih procesih zagotavljamo tako preko notranjih kot zunanjih presoj.

S pomočjo sprejetega vodenja kakovosti po mednarodnem standardu ISO 9001:2015 želimo doseči zvišanje ravni naših storitev ter večjo prepoznavnost in zunanji ugled ministrstva. Na MOP se zavedamo, da je ključnega pomena, da so naše storitve izvedene pravočasno, strokovno in kakovostno.