Skoči do osrednje vsebine

Naročanje na upravne storitve preko klicnega centra

S 1. decembrom 2021 prehajamo na nov način naročanja strank, in sicer prek klicnega centra na telefonsko številko 01 82 81 687.

Klicni center je dosegljiv ves poslovni čas, to je v ponedeljek, torek in četrtek med 8. in 15. uro, v sredo med 7.30 in 17.30 uro in v petek med 8. in 13. uro.

Tak način naročanja velja za vse upravne storitve s področja notranjih zadev (osebni dokumenti, prebivališča, vozila, vozniki, tujci, matične zadeve, društva,…), za osebno dopolnilno delo, overitve ter za pridobitev spletnih digitalnih potrdil in smsPASSa.

Za naročanje na področju orožja, gradbenih zadev, kmetijstva, vojne zakonodaje in invalidov, je še naprej v veljavi dosedanji način naročanja, to je preko telefonsko številko 01 75 90 600. Na tej telefonski številki lahko pridobite tudi druge splošne informacije. 

Vse obiskovalce upravne enote prijazno naprošamo, da se pred obiskom naročijo (na eno od zgoraj navedenih telefonskih številk) in da ne prihajajo nenajavljeni, saj imajo prednost naročene stranke. Ob vstopu je potrebno izkazati pogoj PCT (prebolel, cepljen, testiran).

Za morebitne nevšečnosti zaradi testnega obdobja naročanja strank na opisan način vas prijazno prosimo za razumevanje, hkrati pa obljubljamo, da se bomo v največji možni meri potrudili, da boste od nas odšli zadovoljni.