Predhodno naročanje strank na Upravni enoti Ptuj v času izrednih zdravstvenih razmer
V skladu z usmeritvami Vlade Republike Slovenije, Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Odlokom o začasnih ukrepih za preprečevanje in obvladovanje okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19, Odlokom o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah, ter v skladu z usmeritvami Ministrstva za javno upravo, zaradi preprečevanja širjenja virusa COVID-19 na upravni enoti do preklica uvajamo zaščitne ukrepe.
	- Za obisk upravne enote z namenom urejanja zadev se morate predhodno naročiti bodisi po telefonu ali elektronsko, s posredovanjem naročila na e-naslov upravne enote , bodisi s posredovanjem naročila v obliki klasične pošte.
 - Vložitev vloge pri upravni enoti morate predhodno najaviti in se o času vložitve vloge dogovoriti z organom.
 - Naročene stranke sprejemamo zgolj v primeru urejanje nujnih zadev, katerih ureditev ni mogoče odložiti na kasnejši čas.
 - V prostorih organa ne izvajamo pregledovanje dokumentov, če stranki ali drugi osebi, ki izkaže pravni interes, lahko pošljemo kopijo dokumentov zadeve.
 - Plačilni promet (na primer plačilo upravne takse ) prioritetno izvajamo z uporabo plačilnih ali kreditnih kartic (brezgotovinsko).
 - Obvezno je nošenje zaščitnih mask, spoštovanje primerne varnostne razdalje (najmanj 1,5m) in razkuževanje rok.
 - Zadrževanje in zbiranje večjega števila oseb pred poslovno zgradbo je prepovedano.
 
Sistem naročanja strank:
- na telefonsko številko: 02 798 01 00 (Upravna enota zagotavlja naročanje po telefonu ves poslovni čas.)
 - preko elektronskega naslova: ue.ptuj@gov.si
 - po klasični pošti na naslov: Upravna enota Ptuj, Slomškova ulica 10, 2250 Ptuj.