Virtualna B2B poslovna srečanja lesarjev
- Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
- Direktorat za lesarstvo
S slovenske strani se je virtualnih sestankov udeležilo kar 16 podjetij, ki so opravili več poslovnih pogovorov. Sodelovala so sledeča podjetja: Marles Hiše, Jelovica Hiše, Rihter, Kager Hiša, Lesoteka, Hoja, Ekoart, M Sora, Gonzaga-pro, Donar, Pohištvo Potočnik, Alfa Interier, LES CAD, LLEESS, Galop ter Ograje Kočevar
Danilo-Anton Ranc, generalni direktor Direktorata za lesarstvo na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT), ki je podprlo poslovna srečanja, je ob dogodku dejal: »Podjetjem skušamo čim bolj pomagati pri prodoru na tuje trge. Poleg prilagajanja zakonodaje, razpisov, strokovnih dogodkov in promocijskih aktivnosti za večjo uporabo lesa, jim pomagamo tudi pri udeležbi na sejemskih nastopih in sicer v višini 200.000 evrov letno ter s financiranjem poslovnih delegacij. Veseli smo, da se je trend rasti v lesni industriji, verjamemo, da tudi z našimi prizadevanji, obrnil navzgor.«
»Tovrstni format poslovnih sestankov se vse bolj uveljavlja, kar lahko v teh kriznih časih pomeni tudi nov način za krepitev prodaje na tujih trgih. Podjetja, ki se bodo tudi na tak način prilagodila tej novi normali, bodo zagotovo med tistimi, ki bodo krizo lažje preživela,« je povedal Bernard Likar iz Lesarskega grozda, ki je srečanje tudi organiziralo.
Predstavniki podjetij so na B2B srečanju opravil razgovore s posredniki, s katerimi so med drugim lahko zastavili nadaljnje korake kako približati in predstaviti svoje storitve na nemškem trgu. Več udeležencev je izpostavilo, da so tovrstna virtualna srečanja zanimiva in dobra alternativa klasičnim sestankom, saj vzamejo precej manj časa, njihova učinkovitost pa je primerljiva osebnim srečanjem.