Skoči do osrednje vsebine

Prvi šolski dan v bolnišnični šoli Pediatrične klinike Univerzitetnega Kliničnega centra Ljubljana

Minister Tomaž Gantar je danes obiskal Pediatrično kliniko v Univerzitetni klinični center Ljubljana in njeno bolnišnično šolo. Bolnišnično šolsko delo je pomembno za vključevanje otrok in mladostnikov po dolgotrajni bolezni v svoja šolska okolja, hkrati pa otrokom popestri preživljanje dni v bolnišnicah.
Tanja Bečan, vodja bolnišnične šole OŠ Ledina izroča ministru Tomažu Gantarju umetniško sliko.

V bolnišnični šoli vsak mesec izberejo umetnino meseca, ki so jo ob tej priložnosti podarili ministru. | Avtor: UKC LJ

1 / 3

Srečal se je z Janezom Poklukarjem, generalnim direktorjem Univerzitetni klinični center Ljubljana, mag. Tanjo Bečan, vodjo bolnišnične šole Osnovne šole Ledina, doc. dr. Markom Pokornom, strokovnim direktorjem Pediatrične klinike, Heleno Ulčar Šumčić, poslovno direktorico Pediatrične klinike, Tino Žvab, učiteljico likovne umetnosti v bolnišnični šole, doc. dr. Lidijo Kitanovski, predstojnico Kliničnega oddelka za onkologijo in hematologijo ter učiteljicama Patricijo Mavrič in Ano Dobovičnik.

Na srečanju so se pogovorili o delovanju in prihodnjem razvoju bolnišničnih šol. Pri delovanju bolnišnične šole so vpleteni strokovnjaki z različnih področij, pedagoškimi in medicinskimi, ki so s skupnim trudom vzoren primer sodelovanja med različnimi strokami. Minister je poudaril, da je njihov prispevek k boljšemu življenju dolgotrajno bolnih otrok izjemno dragocen ter vsem zaželel uspešno prihajajoče šolsko leto.

Bolnišnična šola v Ljubljani deluje že 70 let, od leta 1958 pod okriljem Osnovne šole Ledina. Danes v šoli poučuje 24 bolnišničnih učiteljic in učiteljev, in sicer na Pediatrični kliniki, Psihiatrični kliniki (mladostniški oddelki), Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Soča, Dermatovenerološki  kliniki, Ortopedski kliniki in Infekcijski kliniki.

V Sloveniji deluje tudi mreža bolnišničnih šol, v katerih vsako leto beležijo 2800 pedagoških obravnav, od tega približno 30% na srednješolski stopnji. Učenci šolo obiskujejo vso leto, niso pa ves čas bolnišnici, ampak se v pouk vključujejo tudi na daljavo, zato se pedagogi v bolnišničnih šolah s poučevanjem na daljavo srečujejo tudi izven časa epidemije.