Skoči do osrednje vsebine

Vseslovenska kampanja ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija kot motivacija za oddih doma

Po tem ko se je turistični trg zaradi epidemije covid-9 povsem ustavil, se je Slovenska turistična organizacija (STO) odzvala z motivacijsko kampanjo za domači trg, naslovljeno: »ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija«. Partner te kampanje je tudi Urad Vlade RS za komuniciranje. Skupaj s STO in drugimi partnerji bomo prebivalce naše dežele vabili k odkrivanju bolj ali manj skritih predelov Slovenije, k preživljanju krajšega ali daljšega oddiha v Sloveniji, predvsem pa s skupnimi močmi krepili ponos na svojo državo.

Dekle ob Blejskem jezeru.

Slovenija zagotavlja oddih ali doživetje v neokrnjeni naravi. | Avtor Anastasiia Shavshyna-GettyImages/GulliverFilm&Foto

Urad, ki v imenu Republike Slovenije skrbi za državno znamko I feel Slovenia in jo upravlja, se je z veseljem pridružil partnerstvu v kampanji, v kateri sodelujejo še številni drugi partnerji: od turističnega gospodarstva, združenj in samih turističnih destinacij do vplivnih posameznikov.

V času, ko se ukrepi sproščajo in se tudi v turizmu odpravljajo omejitve, med prebivalci raste nov optimizem. Kampanja je tako namenjena vsem prebivalcem Slovenije in osredotočena na povabilo, naj dopustujejo v domovini ter raziskujejo Slovenijo. Navsezadnje znamka I feel Slovenia govori zgodbo o tem, da jo lahko začutiš z vsemi čuti. In zdaj je prav, da si vzamemo čas in svojo deželo raziskujemo, začutimo in čutimo ter svoja doživetja izmenjamo tudi z drugimi – z uporabo ključnikov #mojaslovenija in #ifeelslovenia.

Slovenija je varna in zagotavlja oddih in/ali doživetje v neokrnjeni naravi, ob vrhunski kulinariki, visokih standardih, številnih športnih aktivnostih ali vrhunskih kulturnih doživetjih. Zdaj je čas, da (znova) odkrijemo svojo deželo.

Na STO so za lažje iskanje ponudnikov storitev pripravili vrsto komunikacijskih orodij: na družbenih omrežjih Feel Slovenia, na posebni pristajalni strani spletnega mesta slovenia.info v za to posebej pripravljenih novičnikih. K oddihu in raziskovanju Slovenije prebivalce naše dežele vabi tudi promocijski video »Zdaj je čas zate, moja Slovenija«, ki nam domovino približa kot deželo neokrnjene narave in edinstvenih doživetjih. Je poziv k optimizmu, skrbi za lokalno in domače ter medsebojni solidarnosti. Turistično gospodarstvo v okviru kampanje že oglašuje turistične pakete, pripravili so tudi številne privlačne nagrade.

"Slovenija je presunljivo lepa in zelena, gostoljubna, varna destinacija z raznovrstnimi možnostmi za aktivni oddih na prostem. Idealna je za individualna doživetja, daleč stran od množic. Veseli me, da so kampanjo za svojo vzeli vsi ključni deležniki slovenskega turizma – mediji, ambasadorji, vplivni posamezniki in vse pomembne institucije na področju turizma," meni direktorica STO mag. Maja Pak. Zdajšnji položaj po njeni oceni pomeni priložnost za še boljše spoznavanje naše države, njene zgodovine, kulture in številnih zgodb, ki jih razodevajo turistični kraji po vsej Sloveniji.

Urad bo v okviru kampanje »ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija« pripravljal tudi lastne vsebine, zato vas vabimo, da spremljate naše objave na spletnem mestu slovenia.si in na naših družbenih omrežjih. Označene bodo s ključnikoma #mojaslovenija in #ifeelslovenia.