Skoči do osrednje vsebine

Mladi podjetniki dobro čutijo Slovenijo

Urad za komuniciranje se je v lanskem letu ponovno odločil za sodelovanje z Zavodom za spodbujanje podjetnosti mladih. Dijaki so v okviru programa Moje podjetje razvijali izdelek, primeren za promocijo Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia.

Leseni navijalec s slušalkami

Prvo mesto je zasedel leseni navijalec slušalk podjetja Slostick (dijaki Škofijske klasične gimnazije in Gimnazije Vič). | Avtor Škofijska klasična gimnazija upper secondary school

1 / 3

Zavod za spodbujanje podjetnosti mladih v srednjih šolah že nekaj let omogoča praktično izobraževanje podjetnosti in podjetništva po svetovnem programu Moje podjetje (My company) neprofitne organizacije Junior Achievement. Dijaki v šolskem letu izkusijo vse faze vodenja podjetja, od ustanovitve, oblikovanja izdelka, trženja, prodaje do likvidacije. Med letom dodobra spoznajo sami sebe in ugotovijo, kako pomembno je sodelovanje v skupini za dosego skupnih ciljev. Zmagovalci se nato uvrstijo naprej na evropsko tekmovanje Company of the year competition, kjer tekmujejo s svojimi vrstniki iz drugih evropskih držav. 

V letošnjem programu so dijaki imeli možnost lotiti se tudi oblikovanja in razvijanja izdelka za promocijo Slovenije. Naš cilj je bil spodbuditi zanimanje za nacionalno znamko I feel Slovenia in predsedovanje Slovenije Svetu EU ter krepiti prepoznavnost nacionalne znamke med mladimi.

Letos je v programu sodelovalo 62 dijaških podjetij, v kategorijo I feel Slovenia pa je svoje izdelke prijavilo kar 19 dijaških podjetij. Z inovativnim pristopom so poskušali ustvariti izdelek, s pomočjo katerega lahko vsak »začuti« Slovenijo prek vonja, okusa, sluha, vida ali otipa.

Kot najboljši je bil ocenjen leseni navijalec slušalk podjetja Slostick (dijaki Škofijske klasične gimnazije in Gimnazije Vič), ki je najbolj ustrezal našim merilom – uporabnost izdelka v vsakdanjem življenju, ekološka usmerjenost in naravni, po možnosti reciklirani materiali.

Drugo mesto so zasedli slani krekerji podjetja Neki domač'ga (dijakinje BIC Ljubljana – Živilska šola) in tretje mesto leseni brisalec belih tabel podjetja Woodpecker (dijaki Gimnazije Šentvid).

Sodelovanje urada, Zavoda za spodbujanje podjetnosti mladih ter udeleženih dijakinj in dijakov je ponoven dokaz, da se Sloveniji ni bati pomanjkanja inovativnosti in ustvarjalnosti.

Čestitamo vsem udeleženim dijaškim podjetjem in se veselimo sodelovanja pri projektu v naslednjem šolskem letu.