Skoči do osrednje vsebine

Neresnične navedbe pri oglaševanju obraznih mask

Na Tržnem inšpektoratu smo potrošnikom že svetovali pri previdnosti spletnih nakupov v času epidemije, sedaj pa dodatno opozarjamo na neresnične navedbe enega od slovenskih trgovcev pri oglaševanju svojega izdelka

Na družabnem omrežju Facebook je podjetje KOVANEC UNLIMITED poslovno svetovanje d.o.o., Slovenska cesta 55A, 1000 Ljubljana, objavilo oglas za svoj izdelek Shield maska, pri čemer v oglasu navaja, da je Tržni inšpektorat RS Shield masko opredelil med higienske maske, ker je vodoodbojna, za večkratno uporabo, primerno embalirana, se dezinficira s termično obdelavo, je proizvajalec znan in deklariran ter varuje pred kapljicami sline.

Tržni inšpektorat se do konkretnega izdelka nikoli ni opredelil, niti ni zagotovil, da izdelek Shield maska ima lastnosti, ki jih podjetje navaja. Na spletni strani je zgolj na splošno, z namenom seznanjanja potrošnikov in druge javnosti objavljen prispevek glede mask, ki se v tem času pojavljajo na trgu in sicer, da se poleg mask, ki se uvrščajo med osebno varovalno opremo in mask, ki se uvrščajo med medicinske pripomočke, na trgu pojavljajo tudi maske, ki smo jih na Tržnem inšpektoratu poimenovali »higienske maske«, saj ne sodijo v nobeno od navedenih kategorij (zato tudi niso označene s CE oznako). Takšne maske lahko služijo samo kot pomoč pri varovanju okolice pred kapljicami sline uporabnika, s čimer se lahko prepreči, da bi te kapljice dosegle druge osebe oziroma predmete v bližini.

Iskalnik