Ukrepi za zaposlene v državni upravi zbrani na enem mestu
Zaradi epidemije COVID-19 je ovirano tudi poslovanje državnih organov. Na spletnih straneh portala gov.si, vezanimi na novi Koronavirus COVID-19, smo v okviru informacij o vladnih ukrepih posebej izpostavili ukrepe, vezane na organizacijo dela zaposlenih v državni upravi.
V pomoč predstojnikom organov pri odločitvi, kako v času epidemije organizirati delo, smo na Ministrstvu za javno upravo pripravili usmeritve in priporočila glede organizacije dela in urejanja pravic in obveznosti javnih uslužbencev v državnih organih in tudi v občinah (delo na domu, čakanje na domu, izraba letnega dopusta).
Direktorat za informacijsko družbo in informatiko na Ministrstvu za javno upravo, ki je pristojno za centralno upravljanje informacijsko komunikacijske tehnologije v državni upravi, v nastalih razmerah izvaja le nujne naloge in skrbi za nemoteno delovanje kritičnih storitev, ki so pomembne za izvajanje ključnih funkcij države. Na omenjeni strani objavljamo pomembna obvestila in informacije za uporabnike informacijskega sistema državne uprave v času nastalih posebnih razmer. Namen spletne strani je enotno informiranje zaposlenih na delovnih mestih in tistih, ki delajo od doma. Objavljene so vse informacije o zagotavljanju oddaljenega dostopa pri delu na domu, uporabi videokonferenčnih sistemov, podpori uporabnikom in druge. Vsebino bomo sproti dopolnjevali.