Skoči do osrednje vsebine

Elektronski bolniški list od 1. februarja odpravlja administrativne ovire

Eden od pomembnih ukrepov za odpravljanje administrativnih ovir pri delu zdravnikov je uvedba elektronskega bolniškega lista. Elektronski bolniški list od 1. februarja 2020 dalje odpravlja administrativne ovire ter uvaja prednosti in prihranke zlasti osebnim zdravnikom, zavarovancem in delodajalcem.

Zdravnik in pacient

Elektronski bolniški list je uvedel ZZZS v sodelovanju z izvajalci zdravstvenih storitev. Tako bo od 1. februarja dalje izdaja papirnega potrdila predvidena le še za nekatere izjemne primere, saj bodo delodajalci morali za svoje zaposlene obvezno prevzemati elektronski bolniški list prek državnega informacijskega sistema za podjetja in podjetnike SPOT (prej eVEM), ki ga upravlja Ministrstvo za javno upravo. To pomeni, da delodajalci od zaposlenih ne bodo več zahtevali, da jim bolniški list dostavijo v papirni obliki. Poleg tega pa zavarovanci že sedaj dostopajo do izdanih elektronskih bolniških listov, in sicer na spletnem portalu ZZZS.

Več informacij o uvedbi elektronskega bolniškega lista na spletnih straneh ZZZS in MJU.