Skoči do osrednje vsebine

Obetavno partnerstvo Slovenije z Dallas Mavericks

Slovenski športniki so odlični ambasadorji in promotorji države in nacionalne znamke I feel Slovenia. Partnerstvo z NBA klubom Dallas Mavericks našega Luke Dončića Sloveniji prinaša krepitev prepoznavnosti države in njenih izjemnih posameznikov in dosežkov ter gospodarstva in turizma. S poslovno konferenco se odpirajo odlične priložnosti sodelovanja slovenskih in ameriških podjetij.

Zemljevid sveta z označeno lokacijo Slovenije in Dallasa, mesta v Teksasu v Zvezni državi Amerike

Partnerstvo Slovenije z Dallas Mavericks | Avtor Urad Vlade za komuniciranje

Zaradi izjemnosti našega mladega športnega asa je košarkarski klub Dallas Mavericks za partnerstvo s Slovenijo pripravil posebno ponudbo, ki ponuja številne priložnosti. Klub je ekskluzivno pooblastil družbo Sport Media Focus, da v njihovem imenu sklene partnerstvo z Uradom Vlade RS za komuniciranje (UKOM), Slovensko turistično organizacijo (STO), Javno agencijo RS za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije (SPIRIT) in Turizmom Ljubljana za izvajanje promocijskih dejavnosti, povezanih s tekmo 11.marca 2020 (Dallas Mavericks – Denver Nuggets) in drugimi dejavnostmi kluba.

Partnerstvo med drugim zagotavlja promocijo in izpostavitev nacionalne znamke I feel Slovenia na 10 domačih tekmah lige NBA v sezoni 2019/2020 ter na 10 domačih tekmah lige NBA v sezoni 2020/2021, predstavitev Slovenije kot države in turistične destinacije v polčasu tekme lige NBA, zagotovitev promocijskega razstavnega prostora in izvajanje promocijskih dejavnosti partnerjev na samem dogodku in drugo.

Glavni cilji partnerstva s košarkarskim klubom Dallas Mavericks so krepitev in povečanje prepoznavnosti Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia ter predstavitev države, njene edinstvenosti, nišnosti, gospodarskih, naložbenih in turističnih priložnosti.

Partnerstvo je ponoven dokaz, da znamo ob prepoznanih skupnih ciljih nastopati usklajeno kot država in se povezati s partnerji (AmCham Slovenija), ki nam lahko pomagajo pri ciljnem in konkretnem nagovarjanju ameriške poslovne javnosti, ameriških podjetij. S poslovno konferenco v ameriški zvezni državi Teksas (12. marec 2020), ki je po BDP 10. največje svetovno gospodarstvo, se odpirajo edinstvene priložnosti sodelovanja slovenskih in ameriških podjetij.

Tomaž Ambrožič, direktor Sport Media Focus, d.o.o.: »Nenehno se potrjuje, da je šport je izjemno učinkovita komunikacijska platforma. Takšne zgodbe, ki jo dobivamo z Lukom Dončićem, še nismo imeli. Kot Slovenec sem ponosen, da so skrbniki nacionalne znamke I feel Slovenia prepoznali priložnost, ki jo ponuja sodelovanje z Dallas Mavericks. Klub se je v pogovorih v zadnjih mesecih pokazal kot izjemno naklonjen sodelovanju, tudi Sloveniji kot državi, in prav začutiti je bilo, da tudi v znamki I feel Slovenia vidijo zgodbo, ki jim jo je prinesel Luka Dončić.«

Mateja Malnar Štembal, vodja Sektorja za promocijo Slovenije (UKOM): »Različne raziskave o zaupanju v blagovne znamke kažejo, da več kot 90 % ljudi meni, da k prepoznavnosti Slovenije v svetu najbolj pripomorejo športniki. In naši so nedvomno najuspešnejši ambasadorji države in nacionalne znamke I feel Slovenia. Več kot odlično skrbijo, da svet čuti Slovenijo. Pri Luki Dončiću gre v prvi vrsti za njegove osebne uspehe in vrhunce, toda način, s kakršnim se loteva igre in kakšno vlogo igra tudi ob igrišču, samo kaže, kakšne odlične in edinstvene posameznike imamo.«

Mag. Maja Pak, direktorica STO: »V sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom in drugimi ključnimi partnerji smo trg ZDA že pred leti prepoznali kot enega ključnih prekomorskih trgov, v letu 2020 pa bomo svojo dejavnost tam le še okrepili. V sodelovanju z vrhunskim košarkarjem Luko Dončićem in globalno prepoznanim klubom Dallas Mavericks želimo Slovenijo kot turistično destinacijo približati tistim ciljnim skupinam, ki iščejo aktivna doživetja. Pozornost in viralni doseg odličnih predstav našega Luke predstavljajo izjemen potencial za predstavitev Slovenije milijonom športnih navdušencev v Dallasu, ZDA in po svetu.«

Ajda Cuderman, direktorica SPIRIT: »Ameriško tržišče je s strani vladne strategije določeno kot prioritetno tržišče tako za povečevanje blagovne menjave oz. izvoz slovenskih produktov in storitev, kot tudi trg, iz katerega pričakujemo najresnejše in kapitalsko ter panožno ustrezne investitorje. S tem namenom bo v naslednjem mesecu izvedena intenzivna match making aktivnost, s katero želimo zajeti vsa zainteresirana podjetja, ki so izvozno usmerjena v ta trg in tista, ki iščejo kapital s tega trga.«

Mag. Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija: »Luka Dončić je izjemen in njegova neverjetna priljubljenost v Teksasu in ZDA je odlična priložnost, da se Slovenija predstavi v vsej svoji veličini. Slogan slovenskega gospodarstva je »zeleno, kreativno, pametno« in če temu dodamo še šport, je formula uspešne povezave našega gospodarstva s Teksasom in ZDA na dlani. Konferenca »Texas Feels Slovenia« neposredno odpira vrata v 10. največje gospodarstvo na svetu po BDP in je odličen način za promocijo in povezovanje.«

O podrobnostih partnerstva Slovenije in košarkarskega kluba Dallas Mavericks bomo spregovorili na srečanju z mediji 16. januarja 2020.

Iskalnik