Skoči do osrednje vsebine

Cene gostinskih storitev in taksi prevozov

V poletni vročini se poveča potreba po osvežitvi, zato so tudi večje vrste pri ponudnikih pijač in sladoleda, kar lahko zaradi naglice gostincev botruje tudi morebitnemu neizdajanju računov ali pa se zmanjša zavest potrošnikov, da bi račun vzeli.

Včasih so potrošniki presenečeni nad samimi cenami gostinske ponudbe, vendar pri tem se je potrebno zavedati, da se cene prosto oblikujejo in da na to ne more vplivati nobena inšpekcija. Morajo pa biti blago in storitve vidno označene s cenami, prav tako se morajo ujemati z izdanim računom, ki naj ga potrošnik po vsakem nakupu tudi vzame.

Prav tako se lahko zaradi vročine poveča prevoz s taksi vozili, zato potrošnike opozarjamo, da naj bodo tudi pri tovrstnih prevozih pozorni na račune, naj le-te vzamejo in se pred vožnjo pri prevozniku pozanimajo o ceni, da ne bo prihajalo do presenečenj. Taksisti namreč lahko uporabljajo več tarif, saj cene niso določene, morata pa biti na vidnem mestu taksimeter in cenik.