Urad vlade za komuniciranje
-
Na plenarnem dnevu v okviru dnevov slovenskega turizma 2025, ki je 11. novembra potekal na Brdu pri Kranju, se je zbralo približno 300 predstavnikov slovenskega turizma. V ospredju razprav sta bila moč in pomen nacionalne znamke I feel Slovenia, ki že osemnajst let uspešno utira pot prepoznavnosti naše države v svetu.
-
V novi epizodi vladnega GOVSI podkasta je finančni minister Klemen Boštjančič spregovoril o sprejetih proračunih za leti 2026 in 2027, ključnih prioritetah vlade ter izvedenih reformah, ki po njegovih besedah krepijo finančno stabilnost in razvoj države.
-
Na Vladi Republike Slovenije smo gostili dijake Gimnazije Murska Sobota in z njimi spregovorili o delu in nalogah vlade. Predstavnica ministrstva za vzgojo in izobraževanje pa se je z njimi pogovorila tudi o odgovornem ravnanju na spletu.
Novice
-
Predstavitev vlade dijakom Vegove šole iz Ljubljane
Na sedežu Vlade Republike Slovenije smo gostili dijake treh razredov Elektrotehniško-računalniške strokovne šole in gimnazije Ljubljana. Sprejele so jih predstavnice Ministrstva za vzgojo in izobraževanje, Kabineta predsednika vlade, Urada vlade za komuniciranje in Protokola Republike Slovenije.
-
Simon Anholt v GOVSI podkastu: Ugled države gradijo dejanja, ne oglaševanje
V 32. epizodi GOVSI podkasta je voditeljica Polona Prešeren gostila Simona Anholta, britanskega svetovalca, raziskovalca in avtorja ter utemeljitelja termina nation brand (angleško znamka države). Pogovor v angleškem jeziku je bil posvečen ugledu držav, javnim zaznavam ter strateškemu razmišljanju o tem, kako se države uveljavljajo v mednarodnem okolju.
-
Z dijaki Vegove šole v Ljubljani smo spoznavali delo vlade in pomen aktivnega državljanstva
Dijakom Elektrotehniško- računalniške strokovne šole in gimnazije Ljubljana – na kratko Vegove šole - smo predstavili naloge in pristojnosti vlade. Podrobneje so spoznali še delo ministrstva za javno upravo in ministrstva za zunanje in evropske zadeve.