Skoči do osrednje vsebine

Zakup medijskega prostora za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja mleka za pomlad 2023

  • Institucija

    Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

  • Leto

    2023

  • Poraba sredstev po prejemnikih sredstev za oglaševanje (z DDV)

    Televizijsko oglaševanje (Pro Plus, RTV Slo, Planet TV, Casmedia): 40.192,50 EUR

    Radijsko oglaševanje (Val 202, Hit Radio, Radio City, Radio Capris, Rock Radio, Radio Krka, Media 24): 10.350,00 EUR

    Spletno oglaševanje (Youtube, spletni portali, Facebook, Instagram, Display Google oglasi, ključne besede): 13.282,50 EUR

    Tisk - oglasni prostor (Mediapro, Dnevnik, Media 24, Umami): 5.175,00 EUR

  • Skupna višina porabljenih sredstev

    69.000,00 EUR (proračunskih sredstev)

  • Opomba
    Skupna višina sredstev za medijski zakup (proračunska sredstva + namenska sredstva): 200.000,00 EUR Sredstva v višini 131.000,00 EUR (razlika med skupno višino sredstev za medijski zakup in skupno višino porabljenih sredstev) so iz naslova namenskih sredstev, ki se za financiranje promocijskih aktivnosti zbirajo v obliki prispevka sektorja mleka v skladu z Zakonom o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov. Obdobje oglaševanja: 10. marec - 30. april 2023