Skoči do osrednje vsebine

Ozaveščanje o pobudi Polni zagona kolesarimo v službo

  • Institucija

    Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo

  • Leto

    2023

  • Poraba sredstev po prejemnikih sredstev za oglaševanje (z DDV)

    Spletni portali:

    • 24ur.com: 2.254 evrov
    • Žurnal24.si: 1.074 evrov
    • rtvslo.si: 396 evrov

    Radio:

    • Val 202: 9.428 evrov
    • Aktual: 6.832 evrov

    Google Search Marketing: 5.841 evrov

  • Višina porabljenih evropskih sredstev

    21.951 evrov

  • Skupna višina porabljenih sredstev

    25.825 evrov

  • Opomba

    Pobuda Polni zagona kolesarimo v službo se je v letu 2023 izvajala v pomladanskem in jesenskem času. Za namen ozaveščanja o pobudi, smo zakup medijskega prostora izvedli z evidenčnim naročilom preko agencije. Agencija je izvedla zakup na slovenskih spletnih portalih, radijskih postajah in na iskalniku.