Skoči do osrednje vsebine

Oglaševalske storitve za potrebe portala STOP Birokraciji v letih 2022 in 2023

  • Institucija

    Ministrstvo za javno upravo

  • Leto

    2023

  • Poraba sredstev po prejemnikih sredstev za oglaševanje (z DDV)

    Spletno oglaševanje projekta STOP Birokraciji

    • Zakup in upravljanje medijskega zakupa prostora na Facebook-u v višini 6.533,10 EUR z DDV
    • Zakup in upravljanje medijskega zakupa prostora na Google-u v višini 6.533,10 EUR z DDV
    • Zakup in upravljanje medijskega zakupa prostora na Instagram-u v višini 2.831,08 EUR z DDV
    • Izdelava plana in poročanje v višini 2.928,00 EUR z DDV
    • Kampanja je potekala od 3. 5. 2022 – 30. 11. 2023
  • Višina porabljenih evropskih sredstev

    18.825,28 EUR

  • Skupna višina porabljenih sredstev

    18.825,28 EUR

  • Opomba

    Pogodba je bila sklenjena na Ministrstvu za javno upravo. Predmet pogodbe je bilo sukcesivno naročanje oglaševalskih storitev v obdobju 2022 in 2023. V kampanji se je opravljalo spletno oglaševanje. Naročnik in izvajalec sta na podlagi predhodno pripravljenega načrta medijske kampanje po mesecih podrobneje opredelila planirane aktivnosti, ki so izhajale iz projekta STOP Birokraciji ali povezanih projektov iz katerih so se razvile novosti/storitve/rešitve, ki vplivajo na enostavnejše poslovanje in življenje ljudi. Pri mesečnem planiranju je bilo potrebno v obzir vzeti odziv javnosti na že izvedene promocijske aktivnosti.

    Rezultati spletnega oglaševanja so bili glede na zastavljen cilj preseženi, kar pomeni, da je bilo oglaševanje dobro targetirano pravilni ciljni publiki. Preko Facebook in Instagrama je bilo načrtovanih 17.051 klikov, tekom kampanje je bilo realiziranih 50.866 klikov. Preko Google je bilo načrtovano 11.894 klikov, tekom kampanje je bilo realiziranih 29.976 klikov.