Skoči do osrednje vsebine

Oglaševalske storitve za potrebe portala SPOT v letih 2022 in 2023

  • Institucija

    Ministrstvo za javno upravo

  • Leto

    2023

  • Poraba sredstev po prejemnikih sredstev za oglaševanje (z DDV)

    Splošna promocija portala SPOT – 16.120,10 EUR

    • Prikazno oglaševanje Google GDN v višini 12.500 EUR + DDV
    • Agencijska storitev (zasnova kampanje, priprava načrta za oglaševanje, izvedba zakupa in upravljanje ter optimizacije, oblikovanje kreativ) 
    • Kampanja je potekala v obdobju: 25. 1. – 7. 4. 2023

    Promocija spletnih občinskih vlog – 44.896,00 EUR

    • Oglaševanje na družbenih omrežjih Facebook/Instagram v višini 5.940 EUR + DDV
    • Prikazno oglaševanje Google GDN v višini 12.870 EUR + DDV
    • Google Discovery/Carousel oglasi v višini 6.710 EUR + DDV
    • Iskalno oglaševanje Google Search v višini 480 EUR + DDV
    • Agencijska storitev (zasnova kampanje, priprava načrta za oglaševanje, izvedba zakupa in upravljanje ter optimizacije, oblikovanje kreativ, priprava videov)
    • Kampanja je potekala od 4. 8. – 20. 10. 2023

    Promocija pogojev za opravljanje dejavnosti, ki jih ciljna skupina najde na portalu SPOT – 36.624,40 EUR

    • Iskalno oglaševanje Google Search v višini 2.000 EUR + DDV
    • Prikazno oglaševanje Google GDN v višini 13.000 EUR +DDV
    • Oglaševanje z oglasnimi pasicami na najbolj obiskanih slovenskih medijih (po MOSS) – medij: Network+ digitalna mreža, ki vključuje najbolj obiskane slovenske spletne medije, omogoča ciljano oglaševanje, pri čemer sistem sledi uporabniku in ne končnemu mediju, na katerem se uporabnik nahaja, kar omogoča učinkovitejše doseganje ciljnega občinstva, torej optimizacijo dosega in cene kampanje (omogoča nižje cene kot pri direktnem zakupu posameznega medija) v višini 5.000 EUR + DDV
    • Agencijska storitev (zasnova kampanje, priprava načrta za oglaševanje, izvedba zakupa in upravljanje ter optimizacije, oblikovanje kreativ, priprava videov)
    • Kampanja je potekala od 6. 10. - 27. 11. 2023
  • Višina porabljenih evropskih sredstev

    97.640,50 EUR

  • Skupna višina porabljenih sredstev

    97.640,50 EUR

  • Opomba

    Pogodba je sklenjena na Ministrstvu za javno upravo, vsebinsko pa so jo upravljali na Ministrstvu za digitalno preobrazbo. Šlo za sukcesivno naročanje oglaševalskih storitev v obdobju 2022 in 2023. Okvirni sporazumi s prijavljenimi izvajalci oglaševalskih storitev so bili podpisani v 2022, v 2023 pa so se izvedle 3 medijske kampanje z različnimi izvajalci. V vseh treh kampanjah je šlo za spletno oglaševanje. Vsakokratni izvajalec je bil izbran na podlagi najboljšega razmerja med ponujenim dosegom oglaševanja in ponujeno ceno.