Skoči do osrednje vsebine

Projekti in programi

Prilagodite izpis
Ponastavi
  • Izstop Združenega kraljestva iz Evropske unije – brexit

    Združeno kraljestvo Velike Britanije in Severne Irske je 29. marca 2017 Evropski svet uradno obvestilo o odločitvi za izstop iz Evropske unije. Postopek izstopa podrobneje opredeljuje 50. člen Pogodbe o Evropski uniji.

  • V teku

    Odpravimo konflikte na delovnem mestu

    Inšpektorat RS za delo je v februarju 2017 začel z izvajanjem šestletnega projekta »Odpravimo konflikte na delovnem mestu« – Ozaveščanje o možnosti posredovanja v sporu med delavcem in delodajalcem ter svetovanje delodajalcem. Operacija je financirana iz sredstev Evropskega socialnega sklada in proračuna Republike Slovenije.

    Namen operacije: PREVENTIVA pred kršitvami predpisov s področja delovnega prava in varnosti ter zdravja pri delu - svetovalna in posredovalna vloga Inšpektorata za delo.

    Glavne aktivnosti:
    - promocija mirnega reševanja sporov na delovnem mestu, 
    - izvajanje mediacij med delavcem in delodajalcem, 
    - delavnice oziroma predavanja o pomembnih informacijah v zvezi z izvajanjem zakonodaje za vse udeležene na trgu dela - zlasti na temo varnega in zdravega delovnega okolja, z namenom preprečevanja delovnih sporov. 

    TRAJANJE: od februarja 2017 do konca novembra 2022. 

    Komu je projekt namenjen?
    Zlasti delodajalcem, sicer pa vsem akterjem na trgu dela (posebno pozornost namenjamo manjšim delodajalcem, ki imajo zaradi omejenih finančnih in kadrovskih virov praviloma omejene možnosti za tovrstno preprečevanje delovnih sporov). Aktivnosti projekta so namenjene vsem osebam, ki vstopajo v delovna razmerja, inšpektorjem za delo in drugim, ki jih to zanima. 

    NAŠI CILJI:
    - seznaniti 6.480 delodajalcev s predpisi s področja varnosti in zdravja pri delu (1.080 letno),
    - seznaniti 1.800 delodajalcev o prednostih mirnega reševanja sporov (300 letno),
    - izvesti 100 mediacij, od tega jih uspešno zaključiti vsaj 25%,
    - vzpostaviti mobilno informacijsko pisarno,
    - vzpostaviti in utrditi institut posredovanja v sporu na Inšpektoratu RS za delo,
    - aktivna udeležba s predavanji na 42 (področje mirnega reševanja sporov) oz. 36 (področje varnosti in zdravja pri delu) posvetih, konferencah in drugih dogodkih v organizaciji združenj delavcev ali delodajalcev oz. drugih organizatorjev.


    Se želite posvetovati o tem, ali so vam kršene pravice iz delovnega razmerja?
    Ne veste, kako naj sploh še govorite s sodelavcem, ne da bi vas obtožil mobinga?
    Bi želeli iz prve roke izvedeti, kaj točno so obveznosti delodajalcev glede zagotavljanja varnosti in zdravja pri delu?

    Pokličite nas na telefonsko številko 01 320 53 88 (mediacija, strokovna pomoč) ali 01 320 53 87 (predavanja) ali nam pišite na elektronski naslov: projekt.irsd@gov.si.

  • V teku

    STOP Birokraciji

    Ste državljan ali podjetnik in se srečujete z zapletenimi postopki, ki vam jih nalaga država? Imate predlog za poenostavitev predpisa ali postopka? Vas zanima kako se vključiti kot zainteresirana javnost v postopek priprave predpisa? Obiščite spletni portal STOP Birokraciji.

  • V teku

    Enotna poslovna točka (EPT)

    V okviru projekta Enotna poslovna točka razvijamo nove elektronske storitve in gradnike ter pripravljamo vsebine in informacije za potencialne podjetnike, podjetja in druge poslovne subjekte. Na primer portal SPOT (nekdanji e-VEM).

  • V teku

    Prenova informacijskega sistema za objavljanje odprtih podatkov javnega sektorja – OPSI

    Ali ste vedeli, katere evidence in zbirke vodi javni sektor? Kateri podatki so javno dostopni in lahko z njimi ustvarjate nove zgodbe, aplikacije, vizualizacije?

  • V teku

    Elektronsko javno naročanje (e-JN)

    Elektronsko javno naročanje omogoča doseganje večje učinkovitosti v postopkih javnih naročil, pomeni izboljšanje poslovanja uprave in zagotavlja prost pretok blaga in storitev ter dobro delovanje notranjega trga Evropske unije. Javno naročanje je ena od osmih osnovnih e-storitev za poslovne subjekte, zato je uvajanje elektronskega javnega naročanja ena od prioritet Evropske komisije. Uspešna in učinkovita e-uprava, katere del je tudi javno naročanje, je strateški cilj Vlade Republike Slovenije, zato je zagotovitev sistema za elektronsko javno naročanje ključnega pomena.

  • V teku

    TheyBuyForYou (TBFY)

    Ministrstvo za javno upravo je partner v mednarodnem konzorciju desetih projektnih partnerjev iz petih evropskih držav (Španija, Združeno kraljestvo, Italija, Norveška, Slovenija). Mednarodni konzorcij je v Okvirnem programu za raziskave in inovacije Obzorje 2020 (Horizon 2020) prijavil projekt »Nabavljamo za vas« v trajanju 36 mesecev, ki je pridobil nepovratna sredstva v deležu 100 % iz programa Obzorje 2020. Dva projektna partnerja sta iz Slovenije, poleg ministrstva je projektni partner tudi Inštitut Jožefa Stefana.

  • V teku

    Program projektov storitev zaupanja SI-TRUST

    Opravljanje različnih storitev prek spleta postaja del našega vsakdana, ko urejamo različne formalnosti kot državljani in podjetja, bodisi z javno upravo bodisi z zasebnim sektorjem, pri čemer je zagotovo najbolj razširjeno e-bančništvo. Ob tem pa je ključno, da se ob takem načinu poslovanja počutimo varne, da je varovana naša zasebnost, naša identiteta in naši osebni podatki.

  • Zaključen

    Vzpostavitev kompetenčnega modela – VKM

    Na Ministrstvu za javno upravo smo za uresničitev ciljev Strategije razvoja javne uprave 2015 – 2020 pričeli z izvedbo operacije Učinkovito upravljanje zaposlenih (UUZ), kamor je bil umeščen tudi projekt Vzpostavitev kompetenčnega modela (VKM).

  • V teku

    Vzpostavitev podatkovnega skladišča in sistema poslovne analitike – Skrinja 2.0

    Bogastvo Informacij!

    Preudarne odločitve na podlagi podatkov? Da, vsekakor!

  • Zaključen

    SI EESSI

    Ministrstvo za javno upravo je partner v nacionalnem konzorciju petih projektnih partnerjev, ki je v okviru CEF mehanizma prijavil projekt »Slovenian implementation of Electronic Exchange of Social Security Information – SI EESSI«.

  • V teku

    SEMPER

    Ministrstvo za javno upravo je partner v mednarodnem konzorciju štirih projektnih partnerjev iz Avstrije, Španije, Nizozemske in Slovenije, ki je v okviru CEF mehanizma prijavil projekt »SEMPER – Cross-border Semantic Interoperability of power and mandates«.

  • V teku

    Interoperabilnostni skupni gradniki za elektronsko izmenjavo podatkov

    Za preprosto izmenjavo podatkov.
    Državljani in podjetja upravičeno pričakujejo, da državne institucije delujejo učinkovito in si izmenjujejo podatke na varen in zanesljiv način.

  • V teku

    Evropska prestolnica kulture 2025

    Naziv evropske prestolnice kulture je odlična priložnost, da mesta spremenijo svojo podobo, se umestijo na svetovni zemljevid, privabijo več turistov in ponovno razmislijo o svojem razvoju s pomočjo kulture.

  • Zaključen

    Evropska kartica ugodnosti za invalide

    Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti (MDDSZ) je v letu 2016 in 2017 izvajalo projekt EU kartice ugodnosti za invalide, ki ga je razpisala Evropska komisija. Pri projektu EU kartica ugodnosti za invalide je MDDSZ sodeloval skupaj s parterjem Nacionalnim svetom invalidskih organizacij Slovenije (NSIOS) in Ministrstvom za javno upravo (MJU) ter z njimi povezanimi Upravnimi enotami v Sloveniji (UE), saj slednje kartico po zaključku projektu izdajajo upravičencem.

  • Zaključen

    Razvoj in administracija geografskega informacijskega sistema (GIS portal)

    Državni portal prostorskih podatkov in aplikacij – GIS portal predstavlja enotno vstopno točko do prostorskih podatkov, storitev in aplikacij, s katerimi razpolagajo državne institucije.

  • V teku

    Retrace

    Krožno gospodarstvo je relativno nova paradigma, ki izhaja iz spoznanja, da je linearni gospodarski model preživet in da na planetu s končnimi viri neskončna raba surovin ni mogoča. Bistvo novega modela je, da izdelki, komponente in surovine skozi čas ohranjajo svojo uporabno in finančno vrednost. Prehod v krožno gospodarstvo lahko v prihodnosti ustvari številna delovna mesta, hkrati pa ohranja vedno redkejše vire, zmanjšuje vpliv njihove rabe na okolje ter odpadnim proizvodom daje novo vrednost. Gre za enega od pomembnejših modelov, ki zahteva vso našo pozornost.

  • V teku

    Uvajanje sistemov vodenja kakovosti v organe javne uprave – model CAF

    S sprejetjem Strategije razvoja javne uprave 2015 – 2020 smo se na področju kakovosti zavezali, da bomo sisteme kakovosti izboljšali, uporabo orodij za nadzor kakovosti pa sistematično razširili na vse organe javne uprave. Prav tako smo se zavezali vzpostaviti boljši pregled nad vpeljavo sistemov vodenja kakovosti po organih državne uprave.

  • V teku

    Oblikovanje novega Nacionalnega programa za kulturo 2020–2027

    Ministrstvo za kulturo pripravlja ključni strateški dokument, ki bo opredelil razvoj kulture in umetnosti. Osrednji vodili pri nastajanju novega Nacionalnega programa za kulturo 2020–2027 sta transparentnost in vključenost vseh deležnikov.

  • V teku

    Innova-FI

    Evropski svet je marca 2000 izpostavil potrebo po povečanju vlaganja v inovacije, učinkovitejšim izvajanjem politik za spodbujanje inovacij ter boljših upravljanjem z javnimi sredstvi. S tem namenom je Evropska komisija začela dajati velik poudarek na finančnih instrumentih in finančnem inženiringu kot orodju za doseganje opisanih ciljev znotraj kohezijske politike. Prav tako je Evropska komisija ugotovila, da lahko ustrezni finančni instrumenti spodbudijo in mobilizirajo tako javne kot zasebne investicije in na ta način odpravljajo in korigirajo slabosti trga. Hkrati pa so se različni finančni mehanizmi (npr. garancije, tvegani kapital, množično financiranje idr.) izkazali za uspešna in ustrezna orodja za mala in srednja ter zagonska podjetja, da so se izognili t. i. dolinam smrti (valley of death) in prerasla v trajnostna, na inovacijah in razvoju temelječa podjetja.

    Innova-FI želi narediti pregled obstoječih finančnih instrumentov, ki so namenjeni financiranju inovacij v malih in srednjih podjetjih ter predlagati izboljšave politik oblikovanja tovrstnih instrumentov.

Iskalnik