Dobava in namestitev ter vzdrževanje medicinske opreme, medicinskih naprav, aparatov in sistemov za Urgentni kirurški blok v objektu UKC DTS pritličje, faza 3b in faza 3c.
Predmet javnega naročila obsega v okviru dobave in namestitve opreme naslednje /odvisno od sklopa javnega naročila/:
dobavo opreme v skladu z zahtevami v tej dokumentaciji,
namestitev in/ali vgradnjo oziroma namestitev dobavljene opreme,
izvedbo potrebnih GOI del, ki jih zahteva vgradnja in namestitev nekatere opreme,
funkcionalni preizkus vse dobavljene opreme in predložitev ustreznih poročil, preverjanje doseganja zahtevanih parametrov (za opremo, kjer je to predvideno v tehničnih zahtevah),
predajo vse tehnične dokumentacije za uporabo, obratovanje in za vzdrževanje,
primopredajo vse dobavljene opreme uporabniku,
šolanje/usposabljanje uporabnikovega osebja,
odpravo napak v času vsaj 24 mesečnega garancijskega roka, ki začne teči s pisno primopredajo opreme naročniku/uporabniku po pogodbi,
preventivno in kurativno vzdrževanje opreme v garancijskem roku /velja za vse sklope/,
povezavo v sisteme BIS/RIS/PACS uporabnika /za opremo, kjer je to zahtevano/.
Predmet javnega naročila v okviru vzdrževanja obsega preventivno in kurativno vzdrževanje v garancijskem roku in pogarancijskem obdobju, in sicer:
1. PREVENTIVNO VZDRŽEVANJE pomeni zagotavljanje izvajanja rednega vzdrževanja, število rednih vzdrževalnih servisov po navodilih proizvajalca (najmanj 1x letno) vključno z vsemi rezervnimi deli (tudi dragi rezervni deli, kot npr. UZ sonde, …) in potrošnim materialom, stroški dela in potnimi stroški; npr.: kontrolo stanja opreme in njene funkcionalnosti, odkrivanje napak in odprava le teh, preverjanje in optimiranje funkcijskih parametrov delovanja, čiščenje in kontrola opreme, izdaja servisnega poročila in nalepka na opremi z datumom in podpisom izvedbe pregleda (navesti število obveznih in priporočenih servisov na leto). Seznam vseh zahtevanih preventivnih vzdrževalnih del proizvajalca ter cenik rezervnih delov in potrošnega materiala morata biti priloga ponudbe. Ponudnik lahko predloži angleško verzijo dokumenta, ki vsebuje natančen opis in seznam preventivnih vzdrževalnih del, s slovenskim povzetkom del.
2. KURATIVNO VZDRŽEVANJE pomeni izredne servise (servisna popravila) ali odpravo napak na opremi z zamenjavo iztrošenih, okvarjenih delov in potrošnega materiala za predmetno opremo ter vzpostavitev naprav v fazo pravilnega in brezhibnega delovanja.
3. VZDRŽEVANJE V GARANCIJSKEM ROKU: v času vsaj 24 mesečnega garancijskega roka mora ponudnik zagotavljati brezplačno preventivno in kurativno vzdrževanje opreme (točki 1 in 2). Servis v okviru kurativnega vzdrževanja se opravlja po pozivu uporabnika z vključenimi vsemi rezervnimi deli in potrošnimi materiali, ter ostalim potrebnim materialom in drobnim inventarjem za izvajanje storitev, vključno s transportnimi in vsemi ostalimi stroški. /velja za vse sklope/
4. VZDRŽEVANJE V POGARANCIJSKEM OBDOBJU: v času 3 letnega pogarancijskega obdobja mora ponudnik zagotavljati preventivno vzdrževanje in kurativno vzdrževanje opreme (točki 1 in 2). Servis v okviru kurativnega vzdrževanja se opravlja po pozivu oziroma naročilu naročnika (uporabnika) in glede na njegove dejanske potrebe. Pred prevzemom posameznega naročila se naročniku predloži ponudba, ki jo naročnik pred izvedbo vzdrževanja pisno potrdi. Rezervni deli in potrošni material se obračunajo po cenah iz cenika (ločeno naročilo), predloženega v ponudbi, delovne ure pa po ceni iz ponudbenega predračuna (cena delovne ure vključuje potne in transportne stroške). /velja za vse sklope, razen za sklope 16, 17, 21, 22, 23, 24, 25, 33, 34, 35/
5. VZDRŽEVANJE V POGARANCIJSKEM OBDOBJU: v času 6 letnega pogarancijskega obdobja mora ponudnik zagotavljati preventivno vzdrževanje in kurativno vzdrževanje opreme (točki 1 in 2). Servis v okviru kurativnega vzdrževanja se opravlja po pozivu oziroma naročilu naročnika (uporabnika) in glede na njegove dejanske potrebe. Pred prevzemom posameznega naročila se naročniku predloži ponudba, ki jo naročnik pred izvedbo vzdrževanja pisno potrdi. Rezervni deli in potrošni material se obračunajo po cenah iz cenika (ločeno naročilo), predloženega v ponudbi, delovne ure pa po ceni iz ponudbenega predračuna (cena delovne ure vključuje potne in transportne stroške). /velja za sklope 16, 17, 24/
6. VZDRŽEVANJE V POGARANCIJSKEM OBDOBJU: v času 6 letnega pogarancijskega obdobja mora ponudnik zagotavljati preventivno vzdrževanje in kurativno vzdrževanje opreme (točki 1 in 2). Servis v okviru kurativnega vzdrževanja se opravlja po pozivu uporabnika z vključenimi vsemi rezervnimi deli in potrošnim materialom ter ostalim potrebnim materialom in drobnim inventarjem za izvajanje storitev, vključno s transportnimi in vsemi ostalimi stroški. /velja za sklope 21, 22, 25, 33, 34, 35/
Servisna dela, ki bodo potrebna zaradi strojeloma ali napačnega ravnanja uporabnika z opremo, ne pomenijo vzdrževalnih del in jih je dobavitelj/izvajalec upravičen zaračunati po ceniku rezervnih delov in potrošnega materiala, predloženem v ponudbi, pri čemer morajo cene rezervnih delov odražati realne cene na trgu, dobavitelj/izvajalec pa mora predložiti cene delovne ure serviserja. Strojelom je zunanja poškodba, kot posledica napačnega ravnanja, ki ni na strani izvajalca oziroma ravnanja uporabnika, ki niso dovoljena in opisana v navodilih za rokovanje oziroma niso bila vključena v aplikacijsko šolanje uporabnikov. /velja za vse sklope, razen za sklop 23/
Predmet javnega naročila je samo nova oprema.
Popolni obseg predmeta javnega naročila, vključno z vsemi relevantnimi tehničnimi podatki, zahtevami in pogoji, je podan v Tehničnih specifikacijah in v obrazcu Opisi opreme.