Skoči do osrednje vsebine

Glavni inšpektor v Inšpektoratu za informacijsko družbo (1) | Ministrstvo za digitalno preobrazbo

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Glavni inšpektor v Inšpektoratu za informacijsko družbo

Zahteve za prijavo

Kandidat, ki se bo prijavil na navedeni javni natečaj, mora izpolnjevati naslednje pogoje:

  • je državljan Republike Slovenije;
  • ima končano visokošolsko univerzitetno izobrazbo (prejšnjo) ali magistrsko izobrazbo (druga bolonjska stopnja) ali specializacijo po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnjo) ali magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnji);
  • najmanj 7 let delovnih izkušenj;
  • strokovni izpit za inšpektorja (kandidat ga lahko opravi najkasneje v šestih mesecih od dneva imenovanja za glavnega inšpektorja. Skladno z določbo 12. b člena Zakona o inšpekcijskem nadzoru (Uradni list RS, št. 43/07 – uradno prečiščeno besedilo in 40/14) se šteje, da ima oseba opravljen strokovni izpit za inšpektorja, če ima opravljen pravniški državni izpit);
  • znanje uradnega jezika;
  • ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
  • zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti;
  • vozniški izpit B-kategorije;
  • funkcionalna znanja upravnega vodenja in upravljanja kadrovskih virov (pridobijo se v petnajstih mesecih od dneva imenovanja na položaj).

Delovne naloge

Okvirna vsebina dela:

  • vodenje in predstavljanje inšpektorata,
  • načrtovanje dela inšpektorata in priprava letnega programa dela,
  • oblikovanje navodil, izvajanje in poročanje o prekrškovnih nalogah s področja dela
    inšpekcijskega organa,
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog,
  • priprava letnega poročila s področja s področja dela ter drugih poročil, ocen o stanju na
    področju dela inšpekcijskega nadzorstva,
  • priprava načrta izvajanja nalog inšpekcijskega nadzora,
  • samostojno oblikovanje ključnih sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
  • sodelovanje v projektnih enotah, odborih, medresorskih in drugih komisijah s področja dela
    inšpekcij,
  • sodelovanje z organi evropske unije in drugimi mednarodnimi organizacijami,
  • vodenje projektnih skupin za najzahtevnejše in ključne projekte,
  • zagotavljanje oziroma neposredna pomoč pri zagotavljanju razvoja organizacije.

Prednosti pri izbiri

Postopek prijave

Pisno prijavo z izjavami je potrebno poslati v zaprti ovojnici z označbo: "za posebni javni natečaj" in navedbo delovnega mesta na naslov: Uradniški svet, Tržaška 21, Ljubljana in sicer v roku 15 dni od objave, pri čemer se za začetek roka vzame prvi naslednji dan po objavi javnega natečaja na spletišču državne uprave GOV.SI.

Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.mju@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom. Za morebitne dodatne informacije o izvedbi posebnega javnega natečaja se lahko kandidati obrnejo na Ministrstvo za javno upravo, na Simono Cvelbar, tel. št. 01 478 78 66, v zvezi z delovnim področjem pa na Ministrstvo za digitalno preobrazbo, na Tino Serko, tel. št. 01 555 58 45.

Besedilo in prijavni obrazec