Skoči do osrednje vsebine

Finančni kontrolor višji svetovalec v Sektorju za davke, Oddelku za davke od dohodkov iz poslovanja - 2 prosti delovni mesti (DM 2011) | Finančni urad Kranj (Finančna uprava Republike Slovenije / Ministrstvo za finance)

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

FINANČNI KONTROLOR VIŠJI SVETOVALEC (šifra 2011) v Oddelku za davke od dohodkov iz poslovanja - 2 prosti delovni mesti

Naloge na uradniškem delovnem mestu se opravljajo v nazivu finančni kontrolor višji svetovalec III, II, I.

Osnovni plačni razred delovnega mesta je 38. plačni razred, to je 1.964,17 EUR bruto.

Poskusno delo: 6 mesecev

Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen in polni delovni čas.

Zahteve za prijavo

Pogoji za zasedbo delovnega mesta:

  • najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja), visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) oziroma visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja),
  • 2 leti delovnih izkušenj na zahtevani stopnji izobrazbe.

Posebni pogoji in dodatna znanja:

  • obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
  • strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje,
  • strokovni izpit po Zakonu o finančni upravi:
  • splošni strokovni izpit za opravljanje nalog finančne uprave ter
  • strokovni izpit za finančni nadzor I. stopnje,
  • preizkus znanja za vodenje prekrškovnega postopka in izdajo plačilnega naloga.

Splošni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati kandidati za zasedbo delovnega mesta:

  • znanje uradnega jezika,
  • državljanstvo Republike Slovenije,
  • da oseba ni bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bila obsojena na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
  • da zoper osebo ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Delovne naloge

Opis nalog iz sistemizacije:

  • dostop in uporaba programskih orodij za odkrivanje rizičnih davčnih zavezancev,
  • spremljanje in obravnava rizičnih skupin zavezancev,
  • kontroliranje pravočasnosti in pravilnosti ter ukrepanje ob neobračunanem oz. nepravilno obračunanem davku,
  • vodenje posebnega ugotovitvenega postopka za določitev davčne osnove in odmere davkov in drugih obveznosti,
  • vodenje najzahtevnejših postopkov v zvezi z zahtevki za vračilo davkov na podlagi obračunov davka,
  • sodelovanje in svetovanje pri najzahtevnejših postopkih kontrole oziroma nadzora in odmere davkov,
  • zbiranje in urejanje podatkov za oblikovanje najzahtevnejših gradiv za izvajanje postopkov dela kontrole,
  • priprava najzahtevnejših analiz, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv,
  • vodenje prekrškovnega postopka in izdaja plačilnega naloga,
  • vodenje najzahtevnejših upravnih in davčnih postopkov na I. stopnji po pooblastilu,
  • priprava in knjiženje knjigovodskih dogodkov,
  • usklajevanje podatkov z davčnimi zavezanci,
  • razkritja,
  • samostojno opravljanje drugih najzahtevnejših nalog,
  • opravljanje drugih nalog in dejanj, določenih z zakonom ali drugimi predpisi ter opravil, ki jih odredi nadrejeni.

Postopek prijave

Kandidat, v roku 8 dni po objavi, vloži prijavo v pisni obliki (lahko na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje na naslov, kjer se bo delo opravljalo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Prijave se pošljejo na naslov: Finančna uprava RS, Kranj, Koroška cesta 21, 4000 Kranj ali na kr.fu@gov.si.

Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletnem portalu GOV.SI - Delovna mesta | GOV.SI.

Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v roku 30 dni po končanem izbirnem postopku.

Kontaktna oseba za dodatne informacije