Skoči do osrednje vsebine

Administrator VI (73207) v Generalni policijski upravi, Uradu za informatiko in telekomunikacije, Sektorju za ITK podporo (DM 73207) | Policija (Ministrstvo za notranje zadeve)

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in šestmesečnim poskusnim delom. Izhodiščni plačni razred na razpisanem delovnem mestu je 24. Izbrani kandidat bo delo opravljal v uradnih prostorih Sektorja za ITK podporo, Štefanova ulica 2, Ljubljana, oziroma v drugih uradnih prostorih organa.

Posebnosti delovnega mesta: neenakomerni delovni čas (razpored) in izpostavljenost dodatnim tveganjem, ki vplivajo na notranjo varnost v policiji.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • višje strokovno izobraževanje/višja strokovna izobrazba ali višješolsko izobraževanje (prejšnje)/višješolska izobrazba (prejšnja),
  • najmanj 6 mesecev delovnih izkušenj,
  • dostop do tajnih podatkov stopnje "tajno" (kandidat ga lahko pridobi v okviru izbirnega postopka),
  • državljanstvo Republike Slovenije s stalnim prebivališčem v Evropski uniji,
  • ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi drugega kaznivega dejanja na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot tri mesece,
  • zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
  • da so bili varnostno preverjeni v obsegu in na način, kot je določen v Zakonu o organiziranosti in delu v Policiji, in da zanje ne obstaja varnostni zadržek (navedeno se izvede v okviru izbirnega postopka).

Zaželeno je, da ima kandidat znanje urejanja besedila na računalniku.

Delovne naloge

Naloge delovnega mesta so:

  • pripravljanje in obdelovanje podatkov,
  • pripravljanje informacij, statističnih pregledov in poročil,
  • organiziranje in koordiniranje nalog pisarniškega poslovanja,
  • izvajanje materialnega in finančnega poslovanja,
  • sodelovanje pri izvajanju kadrovskih opravil,
  • opravljanje drugih nalog s svojega delovnega področja, ki jih naroči nadrejeni.

Prednosti pri izbiri

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati z znanjem pisarniškega poslovanja in izkušnjami z administrativnim delom ter računalniško pismenostjo in poznavanjem različnih orodij.

Postopek prijave

Kandidati pošljejo prijavo v pisni obliki na priloženem obrazcu "Vloga za zaposlitev", v zaprti ovojnici, na naslov MNZ RS, Štefanova ulica 2, 1501 Ljubljana, z označbo "JO št. 1100-227/2023" na spodnji levi oz. zadnji strani ovojnice, in sicer v 10 dneh po objavi na spletnem mestu državne uprave GOV.SI in spletni strani Zavoda RS za zaposlovanje. Če je prijava poslana po pošti, se šteje, da je pravočasna, če je oddana na pošto priporočeno najkasneje zadnji dan roka za prijavo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov gp.mnz@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Povezava na elektronsko prijavo.

Kontaktna oseba za dodatne informacije