Na 7. GovJam-u tudi o načrtovanju digitalnih javnih storitev
Zaposleni Ministrstva za javno upravo (MJU) so se tudi letos pridružili 7. GovJam-u, ki ga sta ga v tesnem sodelovanju z ekipo Inovativen.si MJU organizirala Servis 8 in agencija Innovatif. Udeleženci letošnjega snovanja kreativnih rešitev so se osredotočili na načrtovanje digitalnih javnih storitev. Delavnice se je udeležilo skupno 37 udeležencev, preko 31 zaposlenih v javnem sektorju in 6 predstavnikov kreativnih industrij, načrtovali pa so prototipe inovativnih javnih storitev.

Delavnica Ljubljana Gov Jam 2019 | Avtor Servis 8
Šest ekip je v 16 urah načrtovalo prototipe inovativnih javnih storitev, kot so uporabnikom dostopen e-zdravstveni karton, platforma za prostovoljce, ki prejemajo nadomestilo za brezposelne, spletna storitev za vpogled v razpoložljivost specialistov - dermatologov, informacijska točka za ozaveščanje o pomembnosti duševnega znanja, približevanje kulturne dediščine mladim in nadgradnja platforme ifeelslovenia.com na podlagi motivacij za obisk Slovenije. Podrobnosti posameznih prototipov zasnovanih storitev si lahko ogledate na https://submit.globaljams.org/
Z Ljubljana GovJam-om se zaposleni v javnem sektorju pridružili več kot 20 mestom na svetu v raziskovanju, povezovanju in snovanju javnih storitev, ki bi zadovoljevale potrebe državljanov in hkrati ljudi, ki te storitve zagotavljajo. Letos (že 7. po vrsti) smo Ljubljana GovJam pospremili tudi s srečanjem Service Design Drinks, kjer so gostje predstavili primere dobrih praks načrtovanja javnih storitev doma in v tujini.
Pozitivni odzivi udeležencev nam dajejo motivacijo, da tovrstne dogodke organiziramo še naprej, z vsakim Jamom pa smo bolj prepričani, da so dogodki več kot zaželeni in potrebni v javnem sektorju.
Več vtisov v videu z dogodka.